Archief - Te koop telenet digicorder met harde schijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chrismir

Legacy Member
Te koop telenet digicorder met harde schijf.Compleet met afstandsbediening en sim kaart.Perfecte ongeschonden staat.Af te halen in Gent overdag of s'avonds in Wetteren.Prijs : 75 euro.

Christophe

xpr0g

Legacy Member
Is zo een digicorder geen eigendom van telenet?
Ik huur da voor 8euro per maand o_O

Ampie

Legacy Member
AgotSkill zei:
Is zo een digicorder geen eigendom van telenet?
Ik huur da voor 8euro per maand o_O

De versie's voor de HD's kon je kopen, nu kan je alleen nog de HD huren voor inderdaad, 8€ per maand.
Normaal kan je deze digicorder met simkaart gebruiken zonder problemen, alleen ga je nog eens een activatiekost van 50€ moeten betalen.

xpr0g

Legacy Member
Ampie zei:
De versie's voor de HD's kon je kopen, nu kan je alleen nog de HD huren voor inderdaad, 8€ per maand.
Normaal kan je deze digicorder met simkaart gebruiken zonder problemen, alleen ga je nog eens een activatiekost van 50€ moeten betalen.
Ahzo, bedankt voor de uitleg. ;)

Editor

Legacy Member
En dan nog hoor, ik ken veel mensen die erin geslaagd zijn om aan die €50 te ontsnappen: "ik wist niets af van €50"

chrismir

Legacy Member
opletten met de term HD he :)
Het is een Digicorder met harde schijf. Maar geen HD (high defininition) digicorder he.


Je moet inderdaad enkel naar telenet bellen om deze te laten activeren op jouw adres.

christophe

vanic

Legacy Member
boy1308 zei:
ik bedoelde dus High Def... en ni HDD :)

deze kun je niet kopen ... en bijgevolg ook niet verkopen

Editor zei:
En dan nog hoor, ik ken veel mensen die erin geslaagd zijn om aan die €50 te ontsnappen: "ik wist niets af van €50"

lijkt me straf ... ;)

Black Neo

Legacy Member
vanic zei:
En dan nog hoor, ik ken veel mensen die erin geslaagd zijn om aan die €50 te ontsnappen: "ik wist niets af van €50"



lijkt me straf ... ;)

effe offtopic


Ik heb indertijd een selfstart pakket gaan halen bij mijn tv-boer en alles zelf in elkaar gestoken (niet zo moeilijk hoor). Daarna een telefoontje naar Telenet voor de activatie met de vermelding van het selfstarter pakket en dat ik dus geen €50 moest betalen.
Op mijn eerste factuur stond de €50 wel aangerekend. Na een klacht hebben ze 50€, verdeeld over mijn 2 volgende facturen, afgetrokken.

vanic

Legacy Member
Black Neo zei:
effe offtopic


Ik heb indertijd een selfstart pakket gaan halen bij mijn tv-boer en alles zelf in elkaar gestoken (niet zo moeilijk hoor). Daarna een telefoontje naar Telenet voor de activatie met de vermelding van het selfstarter pakket en dat ik dus geen €50 moest betalen.
Op mijn eerste factuur stond de €50 wel aangerekend. Na een klacht hebben ze 50€, verdeeld over mijn 2 volgende facturen, afgetrokken.

ja maar dat was eind vorig jaar( 2008) begin dit jaar (2009) ... en was een actie van telenet ... ( ik heb ze ook niet moeten betalen ... eerst wel dan ook terug gekregen ) en was ook niet met de smoes dat je niks wist van die 50 euro activatie
nu dien je opnieuw( en zeker als bestaande klant :ironic: ) activatie te betalen ... vorige maand nog een selfstart packet geweest afhalen voor mijn ouders ( Tel en HD TV ... internet en SD TV was er al )


trouwens hoe ga je een selfstart aanvragen voor een digicorder die je gaat aankopen ;) 2é hands

Black Neo

Legacy Member
ik moet idd toegeven dat dit vorig jaar was.

En hoe je de aanvraag idd gaat formuleren, zou ik ook niet weten. Ik heb mijn gegevens bij de tv-boer moeten achterlaten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan