Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AgotSkill zei:Is zo een digicorder geen eigendom van telenet?
Ik huur da voor 8euro per maand![]()
Ahzo, bedankt voor de uitleg.Ampie zei:De versie's voor de HD's kon je kopen, nu kan je alleen nog de HD huren voor inderdaad, 8€ per maand.
Normaal kan je deze digicorder met simkaart gebruiken zonder problemen, alleen ga je nog eens een activatiekost van 50€ moeten betalen.

boy1308 zei:ik bedoelde dus High Def... en ni HDD![]()
Editor zei:En dan nog hoor, ik ken veel mensen die erin geslaagd zijn om aan die €50 te ontsnappen: "ik wist niets af van €50"

vanic zei:En dan nog hoor, ik ken veel mensen die erin geslaagd zijn om aan die €50 te ontsnappen: "ik wist niets af van €50"
lijkt me straf ...![]()
Black Neo zei:effe offtopic
Ik heb indertijd een selfstart pakket gaan halen bij mijn tv-boer en alles zelf in elkaar gestoken (niet zo moeilijk hoor). Daarna een telefoontje naar Telenet voor de activatie met de vermelding van het selfstarter pakket en dat ik dus geen €50 moest betalen.
Op mijn eerste factuur stond de €50 wel aangerekend. Na een klacht hebben ze 50€, verdeeld over mijn 2 volgende facturen, afgetrokken.
2é hands