pka
Legacy Member
Hallo,
Bij deze verkoop ik mijn Sony Ericsson XPERIA X1 + 8GB MICRO SD
*Waarom zou je deze gsm kopen?
-> Hij is nog in perfecte staat en ik heb alle accesoires nog
(doos,oortjes,oplader,boekjes,cd,garantie,..)
-> hij heeft windows mobile 6.1 en deze kan perfect getweakt worden. Met iets of wat zoekwerk kan je tomtom kraken en heb je ook gps. Deze xperia kan dit perfect draaien. Ook bevat hij een 8GB stick waardoor je voldoende ruimte hebt voor foto's, muziek, programma's, etc.
*waarom verkoop ik deze gsm?
Ik heb een iphone gekregen + ik wissel graag van gsm want ik test ze graag uit.
U KAN MIJ CONTACTEREN OP HET GSMNR: 0474798446
Prijs valt te bespreken.
Bij deze verkoop ik mijn Sony Ericsson XPERIA X1 + 8GB MICRO SD
*Waarom zou je deze gsm kopen?
-> Hij is nog in perfecte staat en ik heb alle accesoires nog
(doos,oortjes,oplader,boekjes,cd,garantie,..)
-> hij heeft windows mobile 6.1 en deze kan perfect getweakt worden. Met iets of wat zoekwerk kan je tomtom kraken en heb je ook gps. Deze xperia kan dit perfect draaien. Ook bevat hij een 8GB stick waardoor je voldoende ruimte hebt voor foto's, muziek, programma's, etc.
*waarom verkoop ik deze gsm?
Ik heb een iphone gekregen + ik wissel graag van gsm want ik test ze graag uit.
U KAN MIJ CONTACTEREN OP HET GSMNR: 0474798446
Prijs valt te bespreken.