Lloyd
Legacy Member
Ik heb een samsung star te koop die maar 1 maand oud is. Aankoopbewijs, doos en alles wat erbij zat heb ik nog. Reden van verkoop is niet dat ik er niet content mee ben maar dat ik een iPhone voor een goedkope prijs kan afkopen van een vriend van mij. 1 maand geleden heb ik er 150€ voor betaald, gelieve serieus te bieden.
