Archief - Te koop: Samsung Omnia 8GB (I900)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dirkxke

Legacy Member
Wegens aankoop van een Htc HD2 mag mijn Omnia 8GB weg.

De gsm is in uitstekende staat, heeft altijd in een sok gezeten en het scherm is vrijwel krasvrij.

Er is 1 heel fijn veegje dat vanaf het 8GB logo tot ong 2-3mm in het verlichte deel gaat maar die kreeg ik niet op foto gezet omdat het te licht is en alleen met een bepaalde lichtinval te zien is. Voor de rest is het scherm compleet kras vrij!

Gsm heeft nog de originele ROM erop staan.

Ik verkies afhalen boven opsturen omdat ik graag laat zien dat de waar die ik verkoop nog perfect werkt!

De gsm is aangekocht geweest op 17/01/09 in de Base Shop in Maasmechelen.

Prijzen zijn exclusief verzending. Voor de verzending van dit pakket vraag ik 10€ extra. dit is voor de doos van de post en de aangetekende taxipost verzending! Degene die van mij al eens een pakket hebben toegestuurd gekregen kunnen beamen dat ik alles heel degelijk inpak in bubbelplastiek zodat de doos vast zit in de post doos.

minimum prijs: 200€
meeneem: 250€


Alle accessoires en factuur zijn erbij.

Laten we zeggen dat we zaterdag nacht om 00:00 de verkoop sluiten.

een paar foto's

http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMG_5078.jpg
http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMG_5083.jpg
http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMG_5094.jpg

darkslave

Legacy Member
foto's mogelijk als hij aanstaat?
werkt dit met een stokje of met de vinger?

grtz, (moest ik neit reageren help mij eraan herinneren via pm aub :))

Dirkxke

Legacy Member
Hey Darkslave, heb juist 2 foto's genomen. ze zijn genomen met mijn hd2 dus de kwaliteit is niet zo denderend als de andere foto's. Dit zijn foto's genomen juist na de reset die ik gedaan heb van de gsm.

http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMAG0003.jpg
http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMAG0005.jpg

Ik heb de gsm altijd gebruikt met de vingers, maar kan ook met de stylus gebruikt worden.
Een extra functie wat de Omnia heeft is het kleine zwarte vierkantje, hiermee kunt ge op het scherm een muisaanwijzer bedienen voor de moeilijk te raken punten.

darkslave

Legacy Member
zieter wel een zalige telefoon uit moet ik zeggen.
is het makkelijk om ermee te smsen, aangezien ik redelijk wat op de baan zit is het altijd handig de lettertjes blindelings te vinden en je niet heeltijd moet zitten zoeken zoals ik had op mijn iphone.

grtz

Dirkxke

Legacy Member
darkslave zei:
zieter wel een zalige telefoon uit moet ik zeggen.
is het makkelijk om ermee te smsen, aangezien ik redelijk wat op de baan zit is het altijd handig de lettertjes blindelings te vinden en je niet heeltijd moet zitten zoeken zoals ik had op mijn iphone.

grtz

als ge een gsm wilt die handig is om te sms'en gaat ge ene moeten zoeken met fysieke knoppen. touchscreen sms'en is bijna niet te doen blindelings imho, maar da kan natuurlijk ook aan mij liggen.

darkslave

Legacy Member
Dirkxke zei:
als ge een gsm wilt die handig is om te sms'en gaat ge ene moeten zoeken met fysieke knoppen. touchscreen sms'en is bijna niet te doen blindelings imho, maar da kan natuurlijk ook aan mij liggen.

dat zou idd ook kunnen
ik denk hier alvast nog eens over na !

FreeStyler[SdX]

Legacy Member
'k Zou al een bodje willen doen van 150€.
Het gemakkelijkste is dat ik het volgend weekend kom halen, dus 't kan nog een weekje openstaan.
Als't moet kan dat sneller, your choice.

Dirkxke

Legacy Member
verkoop gaat verder tot volgend weekend zaterdag nacht 00u00.

up1
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan