Dirkxke
Legacy Member
Wegens aankoop van een Htc HD2 mag mijn Omnia 8GB weg.
De gsm is in uitstekende staat, heeft altijd in een sok gezeten en het scherm is vrijwel krasvrij.
Er is 1 heel fijn veegje dat vanaf het 8GB logo tot ong 2-3mm in het verlichte deel gaat maar die kreeg ik niet op foto gezet omdat het te licht is en alleen met een bepaalde lichtinval te zien is. Voor de rest is het scherm compleet kras vrij!
Gsm heeft nog de originele ROM erop staan.
Ik verkies afhalen boven opsturen omdat ik graag laat zien dat de waar die ik verkoop nog perfect werkt!
De gsm is aangekocht geweest op 17/01/09 in de Base Shop in Maasmechelen.
Prijzen zijn exclusief verzending. Voor de verzending van dit pakket vraag ik 10€ extra. dit is voor de doos van de post en de aangetekende taxipost verzending! Degene die van mij al eens een pakket hebben toegestuurd gekregen kunnen beamen dat ik alles heel degelijk inpak in bubbelplastiek zodat de doos vast zit in de post doos.
minimum prijs: 200€
meeneem: 250€
Alle accessoires en factuur zijn erbij.
Laten we zeggen dat we zaterdag nacht om 00:00 de verkoop sluiten.
een paar foto's
http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMG_5078.jpg
http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMG_5083.jpg
http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMG_5094.jpg
De gsm is in uitstekende staat, heeft altijd in een sok gezeten en het scherm is vrijwel krasvrij.
Er is 1 heel fijn veegje dat vanaf het 8GB logo tot ong 2-3mm in het verlichte deel gaat maar die kreeg ik niet op foto gezet omdat het te licht is en alleen met een bepaalde lichtinval te zien is. Voor de rest is het scherm compleet kras vrij!
Gsm heeft nog de originele ROM erop staan.
Ik verkies afhalen boven opsturen omdat ik graag laat zien dat de waar die ik verkoop nog perfect werkt!
De gsm is aangekocht geweest op 17/01/09 in de Base Shop in Maasmechelen.
Prijzen zijn exclusief verzending. Voor de verzending van dit pakket vraag ik 10€ extra. dit is voor de doos van de post en de aangetekende taxipost verzending! Degene die van mij al eens een pakket hebben toegestuurd gekregen kunnen beamen dat ik alles heel degelijk inpak in bubbelplastiek zodat de doos vast zit in de post doos.
minimum prijs: 200€
meeneem: 250€
Alle accessoires en factuur zijn erbij.
Laten we zeggen dat we zaterdag nacht om 00:00 de verkoop sluiten.
een paar foto's
http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMG_5078.jpg
http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMG_5083.jpg
http://users.telenet.be/Dirkxke/omnia/IMG_5094.jpg
)