Archief - Te Koop : Nokia 6101

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
uitgebreide review :
http://www.vergelijking.be/gsm/toestellen_details.php?id=1&toestel_num=242

Specificaties :
http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/fullspec/no6101.htm

Heb de GSM al een 3tal jaar denk ik,
altijd gewoon gebruikt, doet nog perfect zijn werk,
maar het is tijd voor vernieuwing vind ik, dus ga ik een nieuwe kopen

uiteraard zijn er gebruikssporen, maar dit is heel kleinschalig en gewoon ;
- hier en daar op halve millimeters wat zverf weg, maar bijna niet merkbaar,
- een klein krasje bovenaan de antenna, maar ook niets groot of speciaal.

Voor de rest is er eigenlijk geen enkel mankement aan,
batterij en dergelijk is altijd consequent gebruikt,
en de GSM gaat nu nog steeds moeiteloos 5-7 dagen in standby.
bellen zal ook ergens rond de 2-3 uur liggen ( hoewel ik nooit zolang aan 1 stuk heb gebeld )
foto's en video's enzo, recorder, alles werkt, 2de scherm ook, nergens een luie of dode pixel ofzo...

wat krijg je erbij :
- de oplader, uiteraard.
het tussenstuk voor van de normale oplader naar deze smaller oplader te gaan ,als ik hem vind ook ( nooit gebruikt )

ik heb hem indertijd 200 euro aangekocht,

Vandaar :
Minimumprijs : 60 euro
Meeneem : 80 euro


Afhaling geniet absolute voorkeur, zo hou je er nog een aangename babbel en glimlach aan over.
kan in Grimbergen ( woonplaats ) , Mechelen ( werkplaats ) of Leuven ( woonplaats broer )

Nicky1411

Legacy Member
ik denk dat uw prijs een beetje te hoog ligt

een klapgsm van nokia met camera en bluetooth kost nieuw 99 Euro...
Prijzen dalen zeer snel bij gsms... :)

UnD3RD0G

Legacy Member
hmmm, bedankt om dat even te vermelden :)
prijzen zal ik dan zetten op
minimum 60
meeneem 80


lijkt me aanvaardbaar?
doe anders maar bod, dan zie ik nog of het aanvaardbaar is

UnD3RD0G

Legacy Member
kwestie van over mal-chance te praten,
is de gsm vandaag net stuk geraakt... een barst over het cover-schermpje ( in de plastiek welteverstaan )
dit is natuurlijk een grote tegenvaller, ook al stoort het niet, en blijft alles perfect leesbaar,
maar zakt de waarde aanzienlijk...
daarom word de prijs verlaagd naar...min 25 - max45 euro !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan