UnD3RD0G
Legacy Member
uitgebreide review :
http://www.vergelijking.be/gsm/toestellen_details.php?id=1&toestel_num=242
Specificaties :
http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/fullspec/no6101.htm
Heb de GSM al een 3tal jaar denk ik,
altijd gewoon gebruikt, doet nog perfect zijn werk,
maar het is tijd voor vernieuwing vind ik, dus ga ik een nieuwe kopen
uiteraard zijn er gebruikssporen, maar dit is heel kleinschalig en gewoon ;
- hier en daar op halve millimeters wat zverf weg, maar bijna niet merkbaar,
- een klein krasje bovenaan de antenna, maar ook niets groot of speciaal.
Voor de rest is er eigenlijk geen enkel mankement aan,
batterij en dergelijk is altijd consequent gebruikt,
en de GSM gaat nu nog steeds moeiteloos 5-7 dagen in standby.
bellen zal ook ergens rond de 2-3 uur liggen ( hoewel ik nooit zolang aan 1 stuk heb gebeld )
foto's en video's enzo, recorder, alles werkt, 2de scherm ook, nergens een luie of dode pixel ofzo...
wat krijg je erbij :
- de oplader, uiteraard.
het tussenstuk voor van de normale oplader naar deze smaller oplader te gaan ,als ik hem vind ook ( nooit gebruikt )
ik heb hem indertijd 200 euro aangekocht,
Vandaar :
Minimumprijs : 60 euro
Meeneem : 80 euro
Afhaling geniet absolute voorkeur, zo hou je er nog een aangename babbel en glimlach aan over.
kan in Grimbergen ( woonplaats ) , Mechelen ( werkplaats ) of Leuven ( woonplaats broer )
http://www.vergelijking.be/gsm/toestellen_details.php?id=1&toestel_num=242
Specificaties :
http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/fullspec/no6101.htm
Heb de GSM al een 3tal jaar denk ik,
altijd gewoon gebruikt, doet nog perfect zijn werk,
maar het is tijd voor vernieuwing vind ik, dus ga ik een nieuwe kopen
uiteraard zijn er gebruikssporen, maar dit is heel kleinschalig en gewoon ;
- hier en daar op halve millimeters wat zverf weg, maar bijna niet merkbaar,
- een klein krasje bovenaan de antenna, maar ook niets groot of speciaal.
Voor de rest is er eigenlijk geen enkel mankement aan,
batterij en dergelijk is altijd consequent gebruikt,
en de GSM gaat nu nog steeds moeiteloos 5-7 dagen in standby.
bellen zal ook ergens rond de 2-3 uur liggen ( hoewel ik nooit zolang aan 1 stuk heb gebeld )
foto's en video's enzo, recorder, alles werkt, 2de scherm ook, nergens een luie of dode pixel ofzo...
wat krijg je erbij :
- de oplader, uiteraard.
het tussenstuk voor van de normale oplader naar deze smaller oplader te gaan ,als ik hem vind ook ( nooit gebruikt )
ik heb hem indertijd 200 euro aangekocht,
Vandaar :
Minimumprijs : 60 euro
Meeneem : 80 euro
Afhaling geniet absolute voorkeur, zo hou je er nog een aangename babbel en glimlach aan over.
kan in Grimbergen ( woonplaats ) , Mechelen ( werkplaats ) of Leuven ( woonplaats broer )
