Archief - Te koop: NIEUWE iphone 3G 8 gigabyte

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeroen

Legacy Member
Ik kocht op 12-12-08 een iphone 3G 8 gigabite. Het toestelletje ging vorige maand binnen voor reparatie en vandaag kreeg ik de boodschap dat het toestelletje niet gerepareerd is maar vervangen! Punt is nu wel dat ik me ondertussen niet kon inhouden en een iphone 3GS 32 gigabyte heb aangeschaft.

De splinternieuwe iphone mag nu dus weg. Ik zag dat dit model in de winkel 475 euro kostte, dus mijne mag weg voor 450 !!!

Frado2005

Legacy Member
bod van 300euro. Uw prijs is zwaar overdreven hoor, kijk hier maar even rond :) . Vergeet niet dat de garantie ook maar 1 jaar meer is he.

jeroen

Legacy Member
ik begrijp eigenlijk niet goed waar jullie het over hebben. Dit is geen gerapareerd model. Dit is een volledig nieuw toestel, het zit zelfs nog in het plastic. Overduidelijk splinternieuw.
Het toestel is dus exact hetzelfde als het in de winkel verkocht wordt (aan 475 euro), waarom zou ik het dan moeten verkopen aan 300 euro?
Het kan mss nog iets goedkoper, maar ik ga me ook niet int zak laten zetten he.

btw ben van gent

Frado2005

Legacy Member
jeroen zei:
ik begrijp eigenlijk niet goed waar jullie het over hebben. Dit is geen gerapareerd model. Dit is een volledig nieuw toestel, het zit zelfs nog in het plastic. Overduidelijk splinternieuw.
Het toestel is dus exact hetzelfde als het in de winkel verkocht wordt (aan 475 euro), waarom zou ik het dan moeten verkopen aan 300 euro?
Het kan mss nog iets goedkoper, maar ik ga me ook niet int zak laten zetten he.

btw ben van gent

ben ook van gent, ma gebt ma 1 jaar garantie hé, ook al ist nieuw.. Heb wel interesse, maar kga er nu ook geen 400 euro voor geven hoor

boy1308

Legacy Member
ik zou blij zijn da ze u toestel hebben vervangen en ni gerepareerd, want anders kreeg je nog minder voor je 3g toestel... dus rond de 300 is mooie en eerlijke prijs...

jeroen

Legacy Member
oké, dat van minder garantie is een goed argument ( ondanks dat er wel nog steeds 15 maanden garantie is...) en begrijp dat er hierdoor wat aan de prijs geknabbeld wordt. Ik vind echter wel dat 300 zeker te weinig is, net zoals 450 zeker te veel is. De waarheid ( in dit geval de verkoopprijs) zal zoals vaak in het midden liggen.

giele

Legacy Member
Kan je niets doen met een neiuwe samsung F480i (rood met bloemetjes?)

Shadowfox

Legacy Member
En weeral niet vermeld dat hij op andere plaatsen werd aangeboden.

jeroen

Legacy Member
Iphone werd hier verkocht, maar verkoop is via pm geregeld. Iedereen heeft tijd genoeg gehad lijkt me...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan