Harsesis
Legacy Member
Te Koop: Mdpna 240 navigatiesysteem
Van het merk cybercom maar is eigenlijk een merk van Medion.
Gekocht in de colruyt op 31/08/05 dus nog met 2 maand garantie. Dus kan gewoon binnen gebracht worden bij de colruyt ook nog na de garantieperiode.
Originele factuur aanwezig. Prijs toen 379€
Nu: 150€ excl verzending
Technische gegevens:
Intel xscale 400mhz
tft scherm met 65 536 kleuren
sd card slot
64 mb intern geheugen
Win Ce
Kaarten zijn van Navigon de navigator 4. De benelux staat op de sd kaart van 512mb geïnstalleerd. Maar er zitten nog kaarten van heel west europa op cd bij.
Incl: hoesje, oplader, auto adapter, auto bevestiging, fiets en moto bevestiging.
interne mp3 speler dus je kan je mp3's er op zetten.
Optie: Je kan win ce door wat te veranderen openen en dan kan je er zelfs tomtom op zetten. IK heb dit zelf eens geprobeerd en dit werkte zeer goed met tomtom 6. Maar je kan er natuurlijk ook nog andere zaken op zetten.
Dus de minprijs is 150€ excl verzending
Geen off-topic aub.
Indien interesse maak ik foto's van de pna maar deze is in uitstekende conditie.
Van het merk cybercom maar is eigenlijk een merk van Medion.
Gekocht in de colruyt op 31/08/05 dus nog met 2 maand garantie. Dus kan gewoon binnen gebracht worden bij de colruyt ook nog na de garantieperiode.
Originele factuur aanwezig. Prijs toen 379€
Nu: 150€ excl verzending
Technische gegevens:
Intel xscale 400mhz
tft scherm met 65 536 kleuren
sd card slot
64 mb intern geheugen
Win Ce
Kaarten zijn van Navigon de navigator 4. De benelux staat op de sd kaart van 512mb geïnstalleerd. Maar er zitten nog kaarten van heel west europa op cd bij.
Incl: hoesje, oplader, auto adapter, auto bevestiging, fiets en moto bevestiging.
interne mp3 speler dus je kan je mp3's er op zetten.
Optie: Je kan win ce door wat te veranderen openen en dan kan je er zelfs tomtom op zetten. IK heb dit zelf eens geprobeerd en dit werkte zeer goed met tomtom 6. Maar je kan er natuurlijk ook nog andere zaken op zetten.
Dus de minprijs is 150€ excl verzending
Geen off-topic aub.
Indien interesse maak ik foto's van de pna maar deze is in uitstekende conditie.