Archief - Te Koop LG PRADA vanaf 180e excl.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big.loco.poco

Legacy Member
hallo,

heb zopas gewisseld van gsm maar ik ben het al beu :D
Kzou deze dus het liefst verkopen voor cash geld en dan op zoek gaan naar een andere ...

Toestel komt met alles erbij :

- Toestel
- Lader ( is een engelse lader maar met europese adapter , is een import uit engeland maar simlockvrij!!...)
- Doekjes
- Usb Kabel
- 256mb Microsd Kaart
- oortjes met remote

Toestel werkt perfect maar buitenkant zit wel krasjes op , is een veelvoorkomend probleem , want de zilveren rand aan bovenzijde is wat afgeschilferd , en er zijn krasjes op door de tasje van de LG PRADA zelf ( de nieuwe prada's hebben nieuwe pochke)
Krasjes zijn dus lichtjes en aan bovenkant is het afgesleten , maar nieuwe cover kan je al kopen voor 28EURO , zie hieronder:)

Heb er GEEN factuur bij maar op een LG is er 2jaar garantie en toestel is nog maar kdenk een jaar op de markt?? Dus kom er aub niet achter zagen en niet bieden en zeggen van dat je minder geeft omdat het zonder factuur is !

Minimum : 180e. excl
Meeneemprijs : 270e excl. ( nieuwprijs is rond de 400e-550?)

SPECS : http://phonehouse.be/phone-house-be...-telefonie/gsm/465f45a371229/lg-ke850---prada

Over de prijs wordt nie gediscusieerd !! GEEN OFFTOPIC AUB !!

NIEUWE COVER KOST MET VERZENDING 28euro!!! LINK: http://cgi.ebay.de/LG-KE850-Prada-O...ageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122

FOTOS :
http://img238.imageshack.us/img238/8610/img00028tb7.jpg

http://img131.imageshack.us/img131/3631/img00025kc4.jpg

http://img131.imageshack.us/img131/8106/img00024dm9.jpg

Komt ook op andere sites !!

Ik behoud me het recht veiling vroegtijdig te beëindigen als een bod me aanstaat !!

GEEN OFFTOPIC , Alleen bieden aub ofwel serieuze vragen erover , geen discussie over de prijsvraag!!

Big.loco.poco

Legacy Member
@frederic hou het in gedachte maar ga liever voor cash ( alsk geen bieding krijg van 220e of meer dan ruil ik liever met jou)

@dreamwearl heb die gsm gehad , fijn ding maar wil liever een gsm da ik nog nie gehad heb :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan