GodLikeBE
Legacy Member
Ik verkoop mijn ipod nano 3G zilver samen met mijn Philips SBA 1500.
Liefst in één pakket maar mag ook appart weg als er een goed bod komt.
De nano heeft wel krassen op de achterkant maar dat is niet te vermijden.
Je krijgt de USB kabel er bij en de oortjes ook maar het linker werkt minder goed dan de rechter. Het doosje krijg je er ook bij
LIEFST EXCL BIEDEN
Liefst in één pakket maar mag ook appart weg als er een goed bod komt.
De nano heeft wel krassen op de achterkant maar dat is niet te vermijden.
Je krijgt de USB kabel er bij en de oortjes ook maar het linker werkt minder goed dan de rechter. Het doosje krijg je er ook bij

LIEFST EXCL BIEDEN
