Archief - Te Koop: 40 Films + Sopranos 1tem5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oc_dude

Legacy Member
Deze films bevinden zich in een zo goed als nieuwe staat.
Van een 10-20 tal heb ik een factuur.
Het geheel wordt in 2 paketten verdeeld namelijk de 40 dvd's en de 5 eerste seizoenen van the sopranos.
Het bieden start bij 200 € voor de 40 dvd's
Voor de Sopranos is het startbod 100 €
Als leuk extraatje krijg je de Quentin Tarantino Collectie 1 & 2 bij.
(bij de 40 dvd's)

Enkel afhaling

met dank,
Dirk


2 Fast to Furious
8 Mile
Alien vs Predator
American History X
American Psycho
Banlieu 13
Braveheart
Bride of Chucky
Der Untergang
Dog Soldiers
Hero
Jackass The Movie
Lost : Serie 1
Musica Cubana
Ocean's Eleven
Pitch Black
Planet of the Apes 1
Planet of the apes 2
SAW 1
SAW 2
Scarface
Seed of Chucky
Spiderman
SWAT
Taxi 1
The Blair Witch Project
The Bourne Identity
The Bourne Supremacy
The Core
The Fast and The Furious
The Game
The Green Mile
The Italian Job
The Others
The Patriot
The Recruit
The Up in smoke Tour
Underworld
Undisputed BOX
White Noise
X-men

lucky666

Legacy Member
the sopranosbox (1 t.e.m. 5) kost nieuw 135 euro,
hier bodje van 70 indien goede staat,
foto's ?

Brutal!ty

Legacy Member
12€ incl
voor Alien vs Predator, SWAT en The Italian Job

piedp

Legacy Member
hoeveel voor
-braveheart
-scarface
-american history X
-der untergang

?

DoubleYouIm

Legacy Member
seizoen 3 - 4 -5 apart te koop?

sopranos hé?
anders 75euro geboden 1-5

Oc_dude

Legacy Member
gravendelver zei:
80 euro excl voor sopranos

dat lijkt er al wat op , maar kzou nog ietjse meer dervoor willen

ik laat het nog ff open , nl tot 10.00 u 2 januari

voor alle anderen ; bieden per 4 dvd's en exclusief bieden geef je bod niet via pm door reageer ik toch niet op , enkel in de thread

dus je noemt de dvd's op en geeft je prijs dan zien we wel

happy bidding :)

Dirk

dj unc

Legacy Member
American Psycho
Pitch Black
SAW 2
X-men

15€ excl?

wel op voorwaarde dat jij eerst verstuurt, aangezien uw twee laatste deals niet zo goed afgelopen zijn.

grtz

piedp

Legacy Member
geen reactie van de verkoper...

ik geef 17 euro incl ipv 15 incl. ma ik ben wel op vakantie een week. als de verkoper ok gaat. dan betaal ik als ik terug ben van vakantie. anders negeer je mijn bod maar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan