-Incubus-
Legacy Member
Te Geef:
Een oude beeldbuis TV van het merk SBR.
Geeft nog goei beeld, moet wel even "opwarmen" zoals veel oude tv's (paar minuutjes trillend beeld, niet echt storend).
Geen afstandsbediening bij.
gratis af te halen in schoten of bij het hoogste bod!
er zitten ook nog 2 CRT schermen bij bij "Computer"
http://users.skynet.be/fa342614/DSC00025.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/DSC00026.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/DSC00027.JPG
Een oude beeldbuis TV van het merk SBR.
Geeft nog goei beeld, moet wel even "opwarmen" zoals veel oude tv's (paar minuutjes trillend beeld, niet echt storend).
Geen afstandsbediening bij.
gratis af te halen in schoten of bij het hoogste bod!
er zitten ook nog 2 CRT schermen bij bij "Computer"
http://users.skynet.be/fa342614/DSC00025.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/DSC00026.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/DSC00027.JPG

