S.conceiçao7
Legacy Member
dus gewone opgenomen muziek casette's,
redelijk oud, ma gebruik ze toch niemeer, in deze tijden van de CD
ge kunt ze eventueel wissen en andere dingen boven opnemen.
kheb ook nog een bijhorend rekje waar ze in zitten.
je mag ze komen afhalen hier in jabbeke, of oostende(daikin europe), of ergens in brugge afspreken.
groetjes.
tis met eminem, d12, system of a down, metallica, sum 41, hof van commerce enzo
anyway moest dit niet mogen, mag dit gesloten worden zonder mij te infractionnen. (heb gekeken in de rules, en stond dat ik geen illegale zaken mag verkopen, maar weg GEVEN staat niet vermeld).
deze thread is puur aangemaakt om iemand een plezier te doen, aangezien ik ze anders toch weg gooi.
redelijk oud, ma gebruik ze toch niemeer, in deze tijden van de CD

ge kunt ze eventueel wissen en andere dingen boven opnemen.
kheb ook nog een bijhorend rekje waar ze in zitten.
je mag ze komen afhalen hier in jabbeke, of oostende(daikin europe), of ergens in brugge afspreken.
groetjes.
tis met eminem, d12, system of a down, metallica, sum 41, hof van commerce enzo
anyway moest dit niet mogen, mag dit gesloten worden zonder mij te infractionnen. (heb gekeken in de rules, en stond dat ik geen illegale zaken mag verkopen, maar weg GEVEN staat niet vermeld).
deze thread is puur aangemaakt om iemand een plezier te doen, aangezien ik ze anders toch weg gooi.