WTFMAN
Legacy Member
TabletPC HP TC4200 - Nog +2.5maand garantie !
Hoi,
Recent hier aangekocht en nu eens proberen in Multimedia te verkopen...
Maar eigenlijk een ZEER impulsieve aankoop Ik heb een mac mini en een macbook pro en deze is eigenlijk overbodig ... Hij werkt zeer goed , zit probeerversie van xp en windows 7 ( vanonder is er een serial van xp tablet dacht ik , weet nie of die nog werkt wel )
Is in goeie staat met gebruikssporen ... Tis trouwens een azerty toetsenbord.
Garantie : volgens de verkoper , is er nog iets minder als 3maanden op via stockloots ( hij heeft dit op papier gezet en ondertekend )
Opgelet : Er zat 1gb ram in ( 2x 512mb , heb ene ervan vervangen door 1gb ) , nu zit er dus 1.5gb ram in !
Minimumprijs : 200euro excl.
Meeneemprijs : 240euro excl.
Ruil : canon spul
Hoi,
Recent hier aangekocht en nu eens proberen in Multimedia te verkopen...
Maar eigenlijk een ZEER impulsieve aankoop Ik heb een mac mini en een macbook pro en deze is eigenlijk overbodig ... Hij werkt zeer goed , zit probeerversie van xp en windows 7 ( vanonder is er een serial van xp tablet dacht ik , weet nie of die nog werkt wel )
Is in goeie staat met gebruikssporen ... Tis trouwens een azerty toetsenbord.
Garantie : volgens de verkoper , is er nog iets minder als 3maanden op via stockloots ( hij heeft dit op papier gezet en ondertekend )
Opgelet : Er zat 1gb ram in ( 2x 512mb , heb ene ervan vervangen door 1gb ) , nu zit er dus 1.5gb ram in !
Minimumprijs : 200euro excl.
Meeneemprijs : 240euro excl.
Ruil : canon spul

Zal strx es kijken
Als ge windows 7 op 1 of andere manier kan vastkrijgen dan kan je het erop installeren e => Is gwn om te laten zien dat het onder Windows 7 vlot werkt imo 