Stabby
Legacy Member
Ik verkoop mijn stereoketen, 8 jaar oud en in goede staat. Heeft toen €300 gekost. De disclezer is 2 jaar geleden nog hersteld, dus die zou nog een tijdje moeten meegaan.
De stereoketen is een JVC MX-J200. Belangrijke kenmerken zijn:
1. Luisermogelijkheden
Triple-tray CD changer (3CD's tegelijk!)/Radio/Cassettedeck/Stereo Input (voor MP3-speler)
2. 1-bit digital to analog converter
3. 60 Watt per kanaal:
6.3" woofers en 1.6" tweeter
4. Programmeerbare timer
De perfecte wekker! Je kan 's morgens gewekt worden met:
-Eén van de 3CD's (je kan ook het tracknummer kiezen!)
-Radio
-Stereo input (MP3-speler)
-Cassettedeck
5. Inbegrepen:
Afstandsbediening + stereo kabel om MP3-speler aan te sluiten
Foto: http://i46.tinypic.com/6fs2ko.jpg
Enig probleem: ik ben de radio-antenne kwijt. Dat is een losse draad die je in de radio input plugt. Dat moet makkelijk te verhelpen zijn. Nu is er zonder de antenne geen goede ontvangst.
Minimumprijs: €50
De stereoketen is een JVC MX-J200. Belangrijke kenmerken zijn:
1. Luisermogelijkheden
Triple-tray CD changer (3CD's tegelijk!)/Radio/Cassettedeck/Stereo Input (voor MP3-speler)
2. 1-bit digital to analog converter
3. 60 Watt per kanaal:
6.3" woofers en 1.6" tweeter
4. Programmeerbare timer
De perfecte wekker! Je kan 's morgens gewekt worden met:
-Eén van de 3CD's (je kan ook het tracknummer kiezen!)
-Radio
-Stereo input (MP3-speler)
-Cassettedeck
5. Inbegrepen:
Afstandsbediening + stereo kabel om MP3-speler aan te sluiten
Foto: http://i46.tinypic.com/6fs2ko.jpg
Enig probleem: ik ben de radio-antenne kwijt. Dat is een losse draad die je in de radio input plugt. Dat moet makkelijk te verhelpen zijn. Nu is er zonder de antenne geen goede ontvangst.
Minimumprijs: €50