Archief - splinternieuwe p990i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tinbie

Legacy Member
ik bied hier nog een splinternieuwe p990i aan

vriend heeft deze gekocht en toen hij thuis kwam een nieuwe w580i van zijn mama gekregen

winkelprijs : 275 euro
mijn prijs : 250 euro

p990i + azerty klavier + 2 stylus pennen

septentrio

Legacy Member
150euro morgen afgehaald in gent.

Bod is dus maar geldig tot morgenmiddag.

tinbie

Legacy Member
septentrio zei:
150euro morgen afgehaald in gent.

Bod is dus maar geldig tot morgenmiddag.

sorry maar dit is toch nog een beetje te weinig, en tijdens de week ben ik op mijn kot in kortrijk

Tommyknockerken

Legacy Member
sorry voor offtopic
leuke gsm heb deze zelf ook

vind het enkel erg raar (lees: verdacht) dat als u vriend hem net gekocht heeft; hij deze gewoon niet terugbrengt naar de winkel om zijn geld terug te krijgen. Een consument heeft namelijk altijd 7 dagen bedenktijd.

Mr.S

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
sorry voor offtopic
leuke gsm heb deze zelf ook

vind het enkel erg raar (lees: verdacht) dat als u vriend hem net gekocht heeft; hij deze gewoon niet terugbrengt naar de winkel om zijn geld terug te krijgen. Een consument heeft namelijk altijd 7 dagen bedenktijd.

Vroeger was dat zo ja, nu niet meer, das enkel bij aankopen via internet en beurzen. Je kan het proberen, maar hangt af van de 'goodwill' van de verkoper.

tinbie

Legacy Member
HMmmmMz.. de gsm is gekocht bij vdhsoft, die hebben een hele goede service.
Maar ik ga er van uit dat als je iets koopt het ook van jou is en dat je niet moet terug gaan van, het staat me niet aan, kwil hem niet meer, dan gaan ze maar raar bezien, verliezen zij hun vertrouwen in mij en zo'n dingen wil ik liever voorkomen.

groeten

@hellraiser, brengen naar Overmere is geen probleem, ik moet er zelf vaak zijn (in het weekend)

tinbie

Legacy Member
hellraiser zei:
Wilt dat dan zeggen dat ie voor mij is?

nog eventjes geduld :)

vandaag of morgen sluit ik af en weet ik het definitief
kga wel ff bijvermelden dat het dinsdag doop is, dus dont worry als ik niet reageer :)


grts

tinbie

Legacy Member
hellraiser zei:
195 zonder voorbehoud

hellraiser heeft het object gewonnen dus :)

hellraiser kan je er woensdagmiddag omkomen rond 2 uur ?

of mag ik hem donderdagavond komen brengen ?


groetjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan