DJones
Legacy Member
Splinternieuw toestel samsung star (ongebruikt)!
Mits ik in het bezit ben van een nokia x3 is de Samsung gsm overbodig.
Factuur aanwezig van BC.
Afhaling of enkel aangetekende verzending mogelijk.
EDIT = Meeneemprijs = 100 € excl.
Geen omruil mogelijkheid.
Ook aangeboden op andere Verkoopspunten.
foto's
http://img689.imageshack.us/i/dsc04502n.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/dsc04503j.jpg/
Mits ik in het bezit ben van een nokia x3 is de Samsung gsm overbodig.
Factuur aanwezig van BC.
Afhaling of enkel aangetekende verzending mogelijk.
EDIT = Meeneemprijs = 100 € excl.
Geen omruil mogelijkheid.
Ook aangeboden op andere Verkoopspunten.
foto's
http://img689.imageshack.us/i/dsc04502n.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/dsc04503j.jpg/