j1991
Legacy Member
Hallo,
Ik zou graag mijn SonyEricsson P1i verkopen.
Ik heb hem zelf een paar maanden geleden gekocht via ebay. Hij is altijd gebruikt geweest in het beschermend zakje, dus amper gebruikssporen.
Komt met doos, usbkabel, lader, 2 docks, oortelefoon, zakje...
Foto1
Foto2
Als er nog foto's moeten zijn van het toestel of de toebehoren vraag je maar.
Info vind je hier.
Heeft bluetooth, wifi, infrarood, 3g...
Is een leuk toestelletje, staan een aantal spelletjes op, heeft aanpasbare thema's, enz.
Zou er graag nog iets van een 70€ voor hebben.
Gaat weg wegens aankoop iPhone.
Ik zou graag mijn SonyEricsson P1i verkopen.
Ik heb hem zelf een paar maanden geleden gekocht via ebay. Hij is altijd gebruikt geweest in het beschermend zakje, dus amper gebruikssporen.
Komt met doos, usbkabel, lader, 2 docks, oortelefoon, zakje...
Foto1
Foto2
Als er nog foto's moeten zijn van het toestel of de toebehoren vraag je maar.
Info vind je hier.
Heeft bluetooth, wifi, infrarood, 3g...
Is een leuk toestelletje, staan een aantal spelletjes op, heeft aanpasbare thema's, enz.
Zou er graag nog iets van een 70€ voor hebben.
Gaat weg wegens aankoop iPhone.

