Archief - Sony WEGA 32"(82cm)+bijbeh.meubel!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DMX

Legacy Member
BREEDBEELD FLATSCREEN 100 HZ TV(twv ong.800€) In perfecte en werkende staat, bijna 2j oud....kompleet met bebehorende originele meubel met 2glazen legbladen (twv 250€)
boekjes, faktuur (normaal gezien ook nog aanwezig...w nog bevestigd) en afstandsbediening krijg je er ook nog bij!

http://img509.imageshack.us/img509/3061/sony1ks6.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/2528/sony2vd9.jpg

Breedbeeld ja
Beeldbuisdiagonaal 82 cm
100 Hertz ja
Digital scan ja
Vlakke beeldbuis ja
OSD ja
Ontvangstnorm PAL, SECAM, NTSC
scart x3
Teletekst ja
Aantal pagina's in geheugen 250
Muziekvermogen 20 watt
Kinderslot ja
Scart-aansluiting(en) 3
AV-ingang voorkant ja
Hoofdtelefoon aansluiting ja
Afmetingen (H x B x D) 57 x 93 x 57 cm

bieden maar...

meeneemprijs 430€ GELEVERD!!binnen straal van 30km!! (onder de meeneemprijs mag je er zelf achterkomen:p )

Reucht+

Legacy Member
Heb wel interesse, zit er een mogelijkheid om PC aan te sluiten door middel van S-video?

Ik zal hem zelf komen halen, want ik denk niet dat je er komt met 30 km tot bij mij :) Ik wil wel 300€ bieden, maar dan liefst wel snel, want ik heb geen TV atm.

Toegang tot internet is ook twijfelachtig, want ik zit middenin een verhuis.

Ik zal je een PM sturen, dan kan je me eventueel via GSM op de hoogte houden van deze thread.

DMX

Legacy Member
Reucht+ zei:
Heb wel interesse, zit er een mogelijkheid om PC aan te sluiten door middel van S-video?

Ik zal hem zelf komen halen, want ik denk niet dat je er komt met 30 km tot bij mij :) Ik wil wel 300€ bieden, maar dan liefst wel snel, want ik heb geen TV atm.

Toegang tot internet is ook twijfelachtig, want ik zit middenin een verhuis.

Ik zal je een PM sturen, dan kan je me eventueel via GSM op de hoogte houden van deze thread.

reucht+ pm sent...

MEENEEMPRIJS VERLAAGD NAAR 390€ (EXCL OFFCOURSE)

DMX

Legacy Member
niemand die een hele goeie tv moet hebben?
ge goat er giejne spoaat van emme se!

DMX

Legacy Member
heb telefonische bod van Reucht+ van 350euro omdat hij momenteel geen internet heeft bevestig ik dit hier.
Momenteel is hij de hoogste bieder....morgen word er dan afgesloten om 15u00
laat deze kans niet voorbij gaan ;p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan