Archief - Sony nw-hd5 20gb mp3-speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

da vinci

Legacy Member
Beste,

ik verkoop mijn sony nw-hd5 20GB mp3-speler

Enkele van de vele functies:
-equilizer
-shuffle
-mogelijkheid tot het maken van afspeellijsten
-mogelijkheid tot aansluiting aan een stereo-installantie. De nw-hd5 heeft de mogelijkheid om zijn uitgangsvermogen hierop aan te passen.
-AVLS bescherming
-helderheid van achtergrond verlichting regelen
-contrast scherm regelbaar
-'draaibaar' scherm
-g-shock technologie: Wanneer de sony nw-hd5 zou vallen, detecteerd deze sensor dit en blokeert hij de harde schijf zodat de kans op schade aan de harde schijf enorm klein is.

Daar bovenop:

+ Lange batterij duur (tot wel 40u, veel beter dan iPod)
+ Super geluid via zowel oortjes als stereo (veel betere geluidskwaliteit dan iPod)
+ Makkelijke bediening
+ Degelijk en betrouwbaar

Geleverd in originele verpakking en met alle toebehoren:
-walkman met nieuwste
-oortjes
-originele software op cd + de laatste nieuwe sonicstage (gedownload via de site van sony)
-adapter
-usb-kabel
-handleiding
-aankoopbewijs (nieuwprijs: 280e)

=> kortom zoals gekocht in de winkel!

Er is aan een zijkant wel een beetje lak af, daarom deze lage prijs.

Minimumprijs: 80 euro
Meeneemprijs: 95 euro
Verzending is mogelijk op kosten van de koper en op eigen risico.
Staat ook op 2dehands.be
Foto's: http://www.2dehands.be/sony-nw-hd5-20gb-mp3-speler-30554062.html?qq=sony nw hd5


Meer vragen? Aarzel niet: [email protected]

enticore

Legacy Member
staat,leeftijd,mss meer foto's van verschillende kanten...

da vinci

Legacy Member
Toestel is technisch in perfecte staat! Optisch is er, buiten de zeeeeer lichte, fijne gebruikerskrasjes op het scherm en het beetje lak aan de linkerzijkant dat beschadigd is, niets aan. Het toestel werd aangekocht op 26/06/05 en is dus bijna 2.5 jaar oud.
Meer gedetaileerde foto's zal ik straks trekken. PM me je emailadres dan stuur ik ze vanavond nog door.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan