Freakshow
Legacy Member
Hallo,
Door een faillissement heb ik een 3-tal van deze spelertjes kunnen kopen.
Info en nieuwprijs is hier te vinden:
http://www.mp3shop.be/product/41353/sony-nw-a805-2-gb-black.html
Ik doe ze weg voor 130 €
Door een faillissement heb ik een 3-tal van deze spelertjes kunnen kopen.
Info en nieuwprijs is hier te vinden:
http://www.mp3shop.be/product/41353/sony-nw-a805-2-gb-black.html
Ik doe ze weg voor 130 €