Archief - Sony Ericsson Z520i special white edition!+extra's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Powerbookg4

Legacy Member
Aangezien mijn vriendin een andere gsm gekocht heeft mag deze gsm van de hand!
Het betreft een Sony Ericsson Z520i special white edition! De gsm is in zeer mooie staat en is in garantie bij Vandeborre tot en met 11/03/2008! De gsm komt in de originele doos met alle accesoires:
- Oplader
- Boekjes
- Originele aankoopfactuur
- Baby-blauwe (ONGEBRUIKTE) originele sony cover
- Oranje (ONGEBRUIKTE) originele sony cover
- De gsm zelf natuurlijk waarop de witte cover zit
De GSM zelf is in perfecte staat maar op de witte cover zitten er wat ZEER lichte gebruikerssporen. Maar zet je er een van de bijgeleverde nieuwe covers op dan ziet de gsm er weer als nieuw uit. Het scherm is nog steeds onbekrast en de binnenkant van de gsm is tevens krasvrij. (Zie zelfgemaakte foto’s!!)
De gsm kan afgehaald worden in Tienen, Leuven of Mol!

Een korte beschijving van de gsm:
"Met de aaibaar vormgegeven Z520i is pret verzekerd. Dit toestel biedt bijzonder veel multimediageweld voor uw geld. Leg gedenkwaardige momenten vast op foto en video met de gebruiksvriendelijke VGA-camera Die kunt u vervolgens meteen delen met uw vrienden via Bluetooth, MMS en QuickShare. Het is bovendien een machtige mediaspeler die zijn hand niet omdraait voor mp3-, aac-, en mpeg4-bestanden.

Maar met de Z520i kunt u ook laten zien wie u bent. De verwisselbare frontjes en uitgebreide thema's zorgen voor een sterk individueel tintje. Combineer ringtones, afbeeldingen en opvallende lichteffecten voor een vrolijke omlijsting van uw inkomende gesprekken. U kunt dit zelfs per contact instellen!

Natuurlijk biedt het toestel alles wat u van een complete gsm mag verwachten. En dankzij de twee displays, pc-synchronisatie en uitgebreide organizerfuncties bent u in één oogopslag up-to-date."

Prijs: 75 euro

Foto's:

http://www.kapaza.be/detail/7474251/

NooKie

Legacy Member
Gewoon even zeggen dak ik zelfde heb en dit voor mij een super goed, degelijk ( al heel veel gevallen) toestel is!

Powerbookg4

Legacy Member
Daar heb je een punt:) alleen is deze gsm goed verzorgt geweest:) heeft slechts een maal de grond van dichtbij gezien :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan