bumba007
Legacy Member
Sony Ericsson Xperia X1 Windows Mobile 6.5 ( ook Ruil )
Ik verkoop of ruil mijn Xperia X1 omdat ik graag iets anders wil.
Is nog met fabrieksgarantie ( is gemaakt in de 13de week van 2009 )
Is compleet in doos, met lader, boekjes en oortjes ( niet gebruikt )
De gsm heeft lichte gebruiksporen, vooral van achter maar dit is normaal omdat het van staal is.
Is de stalen versie, is aangekocht op marktplaats inder tijd. Op de achterkant staat er ipv xperia gewoon vodafone op.
Ik heb er de Christian Custom Rom opgezet omdat deze Windows Mobile 6.5 en nederlands is maar als je wilt kan ik de originele firmware er weer opzetten.
Enkel ruilen tegen een deftige gelijkwaardige gsm of een iets mindere met opleg.
Minimumprijs : 150
Meeneem : 175
Deze kan afgehaald en getest worden te Willebroek, maar indien dit te
ver is voor u kan het ook verzonden worden voor een kleine meerprijs.
Foto's :
Sony Ericsson Xperia X1 Windows Mobile 6.5 ( ook Ruil ) - Te koop op 2dehands.be
Staat ook op andere plaatsen.
Ik verkoop of ruil mijn Xperia X1 omdat ik graag iets anders wil.
Is nog met fabrieksgarantie ( is gemaakt in de 13de week van 2009 )
Is compleet in doos, met lader, boekjes en oortjes ( niet gebruikt )
De gsm heeft lichte gebruiksporen, vooral van achter maar dit is normaal omdat het van staal is.
Is de stalen versie, is aangekocht op marktplaats inder tijd. Op de achterkant staat er ipv xperia gewoon vodafone op.
Ik heb er de Christian Custom Rom opgezet omdat deze Windows Mobile 6.5 en nederlands is maar als je wilt kan ik de originele firmware er weer opzetten.
Enkel ruilen tegen een deftige gelijkwaardige gsm of een iets mindere met opleg.
Minimumprijs : 150
Meeneem : 175
Deze kan afgehaald en getest worden te Willebroek, maar indien dit te
ver is voor u kan het ook verzonden worden voor een kleine meerprijs.
Foto's :
Sony Ericsson Xperia X1 Windows Mobile 6.5 ( ook Ruil ) - Te koop op 2dehands.be
Staat ook op andere plaatsen.



Niemand wilt die gsm en was er eigenlijk echt wel content van..