Burgernfries
Legacy Member
Ik ben niet echt een regular op dit forum, dus als jullie mijn reputatie willen checken, kijk even naar mijn ebayprofiel: iplf_hc
Ik verkoop mijn Sony Ericsson W595 gsm. De gsm is een goed half jaar oud, en ik heb geen factuur, omdat het een cadeau was. De gsm is werkelijk in perfecte staat, en heeft altijd in een hoesje gezeten. Ik heb gezocht naar krasjes, maar heb er geen kunnen vinden. Ook de batterij gaat nog erg goed. Geen enkele klacht over het toestel, maar ik verkoop hem omdat ik een toestel met wifi wil.
Voor meer specificaties:
Sony Ericsson W595 - Full phone specifications
Als je de gsm koopt, lever ik je ook de originele adapter en oortjes mee.
De nieuwprijs op dit moment ligt op 190 euro (via Pixmania).
Bieden vanaf 70 euro, meeneemprijs 100 euro.
Meer vragen? PM!
Ik verkoop mijn Sony Ericsson W595 gsm. De gsm is een goed half jaar oud, en ik heb geen factuur, omdat het een cadeau was. De gsm is werkelijk in perfecte staat, en heeft altijd in een hoesje gezeten. Ik heb gezocht naar krasjes, maar heb er geen kunnen vinden. Ook de batterij gaat nog erg goed. Geen enkele klacht over het toestel, maar ik verkoop hem omdat ik een toestel met wifi wil.
Voor meer specificaties:
Sony Ericsson W595 - Full phone specifications
Als je de gsm koopt, lever ik je ook de originele adapter en oortjes mee.
De nieuwprijs op dit moment ligt op 190 euro (via Pixmania).
Bieden vanaf 70 euro, meeneemprijs 100 euro.
Meer vragen? PM!
