Archief - Sony Ericsson Stereo Bluetooth™ Headset HBH-DS970 (geschikt voor alle bluetooth app.)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Beluister meerdere apparaten via Bluetooth

De Sony Ericsson Stereo Bluetooth Headset HBH-DS970 laat u bellen en muziek luisteren zonder lastige snoeren, maar met perfect geluid. Hang dit apparaatje om uw nek en doe de oordopjes in uw oren. Nu beleeft u de ultieme vrije ervaring die Bluetooth u te bieden heeft. Dit apparraat schakelt moeiteloos tussen meerdere Bluetooth bronnen. Zo hoeft u niet alleen de muziek en belletjes van uw telefoon te beluisteren, schakel na het beëindigen van uw gesprek moeiteloos over op de mp3 lijst van uw computer.


Bellen en muziek luisteren

Deze bluetooth headset bevat een display dat de naam van degene die u belt laat zien. Heeft u geen zin om met uw moeder te bellen? Dan schakelt u zonder problemen terug naar uw muziek. Het kraakheldere geluid wordt in stereo naar uw oren gestuurd voor optimaal luisterplezier. Deze headset ondersteunt automatische volumeaanpassing, zodat de muziek vanzelf harder speelt wanneer u in een rumoerige kamer stapt.

Meer info

Code:
Geschikte Sony Ericsson telefoons
K530i
K550i
K610i
K770i
K800i
K810i
K850i
M600i
P1i
P990i
S500i
T650i
V630i
W580i
W610i
W660i
W710i
W850i
W880i
W910i
W950i
W960i
Z610i
Z710i


Geschikte telefoons van andere merken

Nokia
3230, 6021, 6111, 6230, 6230i, 6234, 6260, 6810, 6820, 6822, 7280, 7600, 7610, 7710, 8800, 9300, 9300i, 9500, E61, E70, N80, N90
Motorola
A835, E398, E1000, E770, E1 ROKR, L6, SLVR, V3, V3i, V360, V525, V545, V547, V550, V600, V620, V635, V80
Samsung
D900, E530, E900, Z140, Z500, Z540, ZV40
BenQ Siemens
EF81, M75, S65, SP65, SX1
Sharp
GX15, GX17, GX25, GX29, V703, 903
Palm Treo
650
HP
6510
Seno
X
LG
U8360, U8380


Deze headset is in nieuwstaat. Ik verkoop hem omdat ik hem gebruikte bij mijn W850i. Maar soms wil hij het geluid niet harder/zachter zetten of tussen de mp3's scrollen.

Ik heb hem ook als Bluetooth headset gebruikt op PS3, daarvoor werkte perfect.

Er zit ook een originele lader bij die op zich al 29€ kost.
Zit ook nog in originele doos met instructieboekjes, extra oorkussentjes, opbergdoosje,..

Beginbod: 15€

Opgelet: ik kan niet garanderen dat zich bij het gebruik van het toestel geen onderbrekingen of fouten zullen voordoen.
Bij mijn W850i deed hij soms raar, maar als headset voor PS3 werkte hij perfect.

crashbe

Legacy Member
bod 15 €

eventueel kunnen we dit samen met de speakers laten verzenden ?


Gelieve snel te antwoorden zodat ik het samen kan storten

GaMe®

Legacy Member
crashbe zei:
bod 15 €

eventueel kunnen we dit samen met de speakers laten verzenden ?


Gelieve snel te antwoorden zodat ik het samen kan storten

Sorry maar ik ga deze thread ook een weekje ongeveer openlaten, als je zolang kan wachten?

FORZA M

Legacy Member
20€ inclusief verzending.
(Kun je deze ook gebruiken met je eigen oortjes? Want de SE In-ears bevallen me niet echt.)

GaMe®

Legacy Member
FORZA M zei:
20€ inclusief verzending.
(Kun je deze ook gebruiken met je eigen oortjes? Want de SE In-ears bevallen me niet echt.)

Neen, spijtig genoeg niet.
Deze zijn ingewerkt in het apparaatje.
Ze zijn wel erg handig. Je kan het bluetooth apparaat om je nek hangen, en de lengte van de koordjes aan de oortjes is instelbaar.

FORZA M

Legacy Member
GaMe® zei:
Neen, spijtig genoeg niet.
Deze zijn ingewerkt in het apparaatje.
Ze zijn wel erg handig. Je kan het bluetooth apparaat om je nek hangen, en de lengte van de koordjes aan de oortjes is instelbaar.

Spijtig, anders was ik nog iets hoger gegaan, maar bod van 20€ inc. blijft. (Zou gebruikt worden met een Walkman Phone, dus ben ik een beetje bang dat ze niet 100% gaan werken.)

Icanus

Legacy Member
25 incl (levering gent/brugge of verzending)

wanneer sluit je af?

GaMe®

Legacy Member
FORZA M zei:
Spijtig, anders was ik nog iets hoger gegaan, maar bod van 20€ inc. blijft. (Zou gebruikt worden met een Walkman Phone, dus ben ik een beetje bang dat ze niet 100% gaan werken.)

Ja, dat kan ik je inderdaad niet garanderen.

Icanus zei:
25 incl (levering gent/brugge of verzending)

wanneer sluit je af?

Eind deze week ergens..

FORZA M

Legacy Member
Wanneer sluit je nu af? vanavond of morgenavond? Ik twijfel nog, maar heb pas morgen zekerheid of ik nog een bod doe of niet.

GaMe®

Legacy Member
FORZA M zei:
Wanneer sluit je nu af? vanavond of morgenavond? Ik twijfel nog, maar heb pas morgen zekerheid of ik nog een bod doe of niet.

Morgenavond. Rond 21u30.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan