Archief - Sony Ericsson P1i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sarnath

Legacy Member
Heb dit schitterende toestel te koop.
Probleem is dat het middelste touchscreenknopke niet wil werken onderaan het scherm, dit heb je echter zeer zelden nodig dus het geeft niet veel problemen.

Daarnaast is er een barst in de frontcover, maar dit zie je praktisch niet.
Deze cover heb ik ooit al eens vervangen via ebay voor slechts 30 euro waarvoor je absoluut niet handig moet zijn.

Verder komt alles bij het toestel zoals de doos met papieren, een lader, een geheugenkaartje van 512 mb en een cradle voor aansluiten op pc.

Batterij gaat prima mee en toestel is voorzien van het schitterende UIQ Besturingssysteem waarmee je hopen apps kan installeren op je toestel.

Nieuwprijs was 300 euro, gezien de kleine gebreken wil ik jullie echter al laten bieden vanaf 50 euro excl verzending.

PS: ik doe er nog een binnenwerk + een achtercover bij, dan hoef je indien de barst je stoort enkel een frontcover op ebay te bestellen.

foto: klikkie

sarnath

Legacy Member
tweede up

Ik wil er eventueel nog wel een samsonite draagtasje bijdoen voor aan je riem te klikken + het spel lemmings.

-Incubus-

Legacy Member
25€ excl (aangezien er wel wat schade is)

Wat bedoel je juist met middelste touchscreen knop? (is dus een deel van het touchscreen zelf dat niet meer werkt?)
Waarvoor heb je dat knopje allemaal nodig?

grtz

sarnath

Legacy Member
-Incubus- zei:
25€ excl (aangezien er wel wat schade is)

Wat bedoel je juist met middelste touchscreen knop? (is dus een deel van het touchscreen zelf dat niet meer werkt?)
Waarvoor heb je dat knopje allemaal nodig?

grtz

Het touchscreen werkt helemaal onderaan in het midden niet meer neen, maar dit enkel als daar een knop staat, mss is het zelfs gewoon normaal, het viel me gewoon ineens op, maar het is in ieder geval zeker niet storend en je kan er perfect mee werken aangezien je het praktisch nooit gebruikt.

25 euro is in ieder geval schandalig laag gezien het toestel voor de rest perfect in orde is, je kan zo'n cover zelfs al voor 10 euro vinden, niet slecht voor een toestel wat 320 euro heeft gekost.
Ik vind het al erg dat ik m aan 50 heb gezet en overweeg m dus op ebay te zetten gezien ik daar zeker meer zal krijgen.

Voor 25 gaat het toestel dus zeker niet weg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan