Archief - Sony Ericsson p1i gps + 8gb + extra

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freeeke

Legacy Member
Ik heb tekoop

Sony Ericsson P1i
- aankoopbewijs erbij
- staat 1 lichte kras op het touchscreen, enkel te zien met veel licht en wanneer het toestel niet is opgelicht, stoort totaal niet bij gebruik.
- goede camera 3mp + flits , wifi,bt
- Werkt perfect met tomtom6 en gpsontvanger ( zie lager)
- incl kabel voor handsfree gebruikt , microfoon + je kan er eender welke (stereo)headset op aansluiten ( Sony Ericsson - Accessoires - Overview - HPM-75 , wel in het zwart )
- gratis Sony Ericsson kabel Handsfree HPM-82,kan je muziek mee bedienen, vertoond wel storingen
- incl: BUREAUCONSOLE CDS-65

np : rond de 300euro
minimum : 115euro
meneem : 140euro


Extra's voor de p1i
------------------
8gb micro m2
- Sandisk Memorystick Micro 8 GB - Sandisk Memorystick Micro 8 GB -
np : 40
minimum 20
meneem 25
- opgelet, word pas verkocht als p1i ook verkocht is

Bureaustaander voor "alle" SE phones
- Sony Ericsson BUREAUCONSOLE CDS-65
- bevat staander en usb/datakabel
np : 30
minimum : 10
meneem : 15



Autohouder :
- Autohouder HCH-72 , Sony Ericsson - Ondersteuning - Accessoires - Autohouder HCH-72 , werkt natuurlijk voor p1i
- incl autolader
np 30 + lader 10
minimum beide : 20
meneem : 25
- opgelet, word pas verkocht als p1i ook verkocht is

Gpsontvanger:
- ADAPT AD-750 SiRF III Bluetooth GPS-ontvanger
- werkt perfect samen met p1i en tomtom6
- np : 50
minimum : 25
meneem : 30



Totaalpakket:
gsm + 8gb + gps + autohouder + auto-oplader + extra burealader + paar reserve onderdelen voor oortelefoons
minimumprijs : 150
meneem : 175euro
biedingen op totaalpakket hebben voorrang
biedingen lopen af wanneer meneem is geboden of waneer een bod( hoger of gelijk als minimum) 24u heeft volgehouden.

Omgeving antwerpen( berchem)
kan gebracht worden mits vergoeding

PeterGriffin

Legacy Member
Ruilen voor w810i plus opleg? Of een X-fi soundblaster voor de laptop plus opleg?

Jay37

Legacy Member
Graag kom ik hem bij je ophalen voor 100€
extra's hoef ik niet
Enkel aankoopbewijs en wil hem ter plekke ff testen.
Indien je geïntresseerd bent stuur me maar een PM.
Mvg

connors

Legacy Member
Wanneer heb je hem gekocht? (lees: wat is de datum van het aankoopbewijs?)
En waarom doe je hem weg?

Ik heb wel interesse!

Freeeke

Legacy Member
is al bijna 2jaar oud, garantiebewijs llgt thuis
reden; heb al tijdje een andere

Jay37

Legacy Member
Freeeke
Je originele minimumprijs voor het toestel alleen was 115€
Ik bied bij deze dan 115€.
Onder dezelfde voorwaarde als men vorig bod.
Grtz

Freeeke

Legacy Member
dat is zeker genoteerd :)
zal wel iets voor zaterdag of zondag zijn ( wss zondag )

Jay37

Legacy Member
gelieve me een PM te sturen met je contact info.
Ik geloof dat wij dit bod kunnen afsluiten?!
Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan