Archief - Sony Ericsson k750i + Samsung X460

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n.t

Legacy Member
.1 Inleiding

Ik verkoop mijn twee gsm's wegens aankoop nieuwe.

.2 Objecten

  1. Sony Ericsson K750i

    • Omschrijving: k750i in goede staat.
      Incl Lader, datakabel, Memorystick duo 64mb, doos, handleidingen, ...
      Joystick en toetsen werken perfect! geen afgeleefde gsm.
      Komt met factuur, datum factuur : 30 / 06 / 2006. dus nog een jaar bij mijn weten :)
      Om u een idee te geven van de fotokwaliteit, alle foto's hieronder zijn getrokken met deze gsm!!

    • Minimumprijs: 60
    • Richtprijs: 75
    • Meeneemprijs: 80
  2. Samsung SGH-X460

    • Omschrijving: Gsm werkt nog perfect. Buitenzijde wat krasjes, binnen krasvrij. Werd als tweede gsm gebruikt, weinig dus...
      komt incl doos,lader en gsm. Factuur niet meer beschikbaar, maar toch geen garantie meer op.
    • Minimumprijs: 25
    • Richtprijs: 30
    • Meeneemprijs: 35
.3 Verzending

Verzenden en afhaling mogelijk(tegen Leuven). Excl bieden!



.5 Slot

Foto's:
(van de voorkant van k750i geen foto's wegens enkel deze gsm als fototoestel beschikbaar. geen diepe krassen ofzo aanwezig!!)
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/1.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/2.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/3.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/4.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/5.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/6.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/7.JPG

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

n.t

Legacy Member
Dat is genoteerd.


deze gsms staan trouwens ook op kapaza en 2dehands, ter informatie..

n.t

Legacy Member
via kapaza 70€ op k750i.
Indien geen beter bod tegen dinsdag is hij verkocht.
/edit: koper op kapaza heeft meteen 75 gegeven en zal zelf komen afhalen.
K750i dus verkocht!!

eyes147

Legacy Member
sorry van Offtopic maar ik heb een probleem met mn camera qua kwaliteits pics en zie dat je ook dat prob hebt op picture3. op picture 4 zijn die strepen en gruis precies bijna helemaal weg. Hoe doe je dit? :s Mijn foto's zijn altijd zo'n kakfoto's :(.

Grtz

n.t

Legacy Member
Had ge nu ook wel in pm kunnen doen hé :)
dat heeft gewoon te maken met de lichtinval..
ook kan het soms zijn dat u toestel nog op macro staat als ge iets van ver trekt (of omgekeerd, zoals op deze foto :stond op gewone stand en was van te dichtbij) , en dan is dat daar gevoeliger voor...

n.t

Legacy Member
up numero duo, wordt morgen afgesloten om 21u.
Meeneem verlaagd naar 30 euro exclusief, indien geen beter bod is hij mrogen om 21u voor biejete @ 25excl.

stuvie

Legacy Member
bod 30 euro op de samsung. Hoeveel kost de verzending? Dan kan ik het straks nog doorstorten op uw rekening.

n.t

Legacy Member
Da's in orde, is de jouwe.
Verzending komt op 4.30€ .
Voor afhandeling : PM!

n.t

Legacy Member
Samsung is vandaag de post opgegaan, k750i wordt afgehaald, deze mag dus toe!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan