n.t
Legacy Member
.1 Inleiding
Ik verkoop mijn twee gsm's wegens aankoop nieuwe.
.2 Objecten
Verzenden en afhaling mogelijk(tegen Leuven). Excl bieden!
.5 Slot
Foto's:
(van de voorkant van k750i geen foto's wegens enkel deze gsm als fototoestel beschikbaar. geen diepe krassen ofzo aanwezig!!)
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/1.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/2.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/3.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/4.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/5.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/6.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/7.JPG
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR
Ik verkoop mijn twee gsm's wegens aankoop nieuwe.
.2 Objecten
- Sony Ericsson K750i
- Omschrijving: k750i in goede staat.
Incl Lader, datakabel, Memorystick duo 64mb, doos, handleidingen, ...
Joystick en toetsen werken perfect! geen afgeleefde gsm.
Komt met factuur, datum factuur : 30 / 06 / 2006. dus nog een jaar bij mijn weten
Om u een idee te geven van de fotokwaliteit, alle foto's hieronder zijn getrokken met deze gsm!!
- Minimumprijs: 60
- Richtprijs: 75
- Meeneemprijs: 80
- Omschrijving: k750i in goede staat.
- Samsung SGH-X460
- Omschrijving: Gsm werkt nog perfect. Buitenzijde wat krasjes, binnen krasvrij. Werd als tweede gsm gebruikt, weinig dus...
komt incl doos,lader en gsm. Factuur niet meer beschikbaar, maar toch geen garantie meer op. - Minimumprijs: 25
- Richtprijs: 30
- Meeneemprijs: 35
- Omschrijving: Gsm werkt nog perfect. Buitenzijde wat krasjes, binnen krasvrij. Werd als tweede gsm gebruikt, weinig dus...
Verzenden en afhaling mogelijk(tegen Leuven). Excl bieden!
.5 Slot
Foto's:
(van de voorkant van k750i geen foto's wegens enkel deze gsm als fototoestel beschikbaar. geen diepe krassen ofzo aanwezig!!)
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/1.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/2.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/3.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/4.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/5.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/6.JPG
http://users.skynet.be/tazzje/gsms/7.JPG
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR
Mijn foto's zijn altijd zo'n kakfoto's
. 