drunkenmonkey
Legacy Member
http://img.2dehands.be/f/tiny/65061120-gsm-te-koop.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/65061120_1-gsm-te-koop.jpg
Ik verkoop deze gsm , er is op geschreven met stift ( gaat er wel af met white spirit ofzo )
& er komt steeds op " plaats simkaart" ( ookal zit er al één in )
Voor informatie of een bod stuur je me best een privé-bericht!
http://img.2dehands.be/f/normal/65061120_1-gsm-te-koop.jpg
Ik verkoop deze gsm , er is op geschreven met stift ( gaat er wel af met white spirit ofzo )
& er komt steeds op " plaats simkaart" ( ookal zit er al één in )
Voor informatie of een bod stuur je me best een privé-bericht!