Snake
Legacy Member
Hallo
Ik verkoop een Sony Ericsson K700i. Deze is uiterlijk in een praktisch perfecte staat, afgezien van een klein krasje aan de achterkant. Hij heeft echter last van het gekende joystickprobleem. Af en toe is het erg merkbaar, en soms heb je er helemaal geen last van.
Deze gsm werd aangekocht in januari 2006, en werd sinds januari 2007 niet meer gebruikt. Daarnet heb ik hem nog even getest, en alles werkt naar behoren (behalve de joystick dus...)
Graag had ik er nog 25 euro exclusief voor gehad, bieden kan tot zondag 19.00
Ik verkoop een Sony Ericsson K700i. Deze is uiterlijk in een praktisch perfecte staat, afgezien van een klein krasje aan de achterkant. Hij heeft echter last van het gekende joystickprobleem. Af en toe is het erg merkbaar, en soms heb je er helemaal geen last van.
Deze gsm werd aangekocht in januari 2006, en werd sinds januari 2007 niet meer gebruikt. Daarnet heb ik hem nog even getest, en alles werkt naar behoren (behalve de joystick dus...)
Graag had ik er nog 25 euro exclusief voor gehad, bieden kan tot zondag 19.00
