MAXXUR
Legacy Member
3e keer goeie keer zeker
Laatste keer da'k dees probeer te verkopen..
Bieden mag nu al vanaf 40euro excl! Komt volldig nieuw in doos en alles.
http://bartverstrynge.dommel.be/se1.jpg
http://bartverstrynge.dommel.be/se2.jpg
http://bartverstrynge.dommel.be/se3.jpg
mvg
Laatste keer da'k dees probeer te verkopen..Bieden mag nu al vanaf 40euro excl! Komt volldig nieuw in doos en alles.
http://bartverstrynge.dommel.be/se1.jpg
http://bartverstrynge.dommel.be/se2.jpg
http://bartverstrynge.dommel.be/se3.jpg
mvg
