Archief - Sony Ericsson IS800 Bluetooth premium earbuds !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MAXXUR

Legacy Member
Ik verkoop hier een haast onaangeraakt exemplaar van Sony Ericsson HBH IS800 earbuds. Het is een kerstcadeau van mijn zus, echter passen ze niet in haar oren. Ik wou ze dan misschien wel overnemen, maar ook bij mij passen ze niet in men oren. Voor de rest zijn ze net zoals andere in-ears, dus als ge daar geen problemen mee hebt ist goed.

Het gaat hier om bluetooth earbuds van superdegelijke kwaliteit. Het zijn zowat de enige bluetooth earbuds die er niet uitzien alsof ge van een andere planeet komt.

Nieuwprijs komt neer op zo'n 75-109 euro op hollandse webwinkels en als ge ze hier in de winkel koopt zit ge tegen 120€ te kijken.

meer info:
Sony Ericsson - Products - Accessories - Overview - HBH-IS800

enkele actiefoto's van de doos:
http://bartverstrynge.dommel.be/se1.jpg
http://bartverstrynge.dommel.be/se2.jpg
http://bartverstrynge.dommel.be/se3.jpg


Wegens weinig interesse in de vorige thread mogen ze nu al weg vanaf 60€ excl! Er wordt afgesloten 48u na het laatste geldige bod!

birds

Legacy Member
mischien een domme vraag..

aangezien ze draadloos zijn, wa voor batterij moet daar in ? en hoelang gaan deze mee?:)

ook aangezien ze van zony ericsson zijn zal deze niet werken op een iphone 3g ?

nvm, net een revieuw gevonden, niet compatibel .. succes met de verkoop.

MAXXUR

Legacy Member
niet compatibel in de zin dat iphone 3G nog geen bluetooth profiel ondersteund waarmee muziek bediend kan worden (forward, volume, ...) maar dat zal hoogstwaarschijnlijk vanaf de volgende iphone OS toegevoegd worden ;)

De batterij is ingebouwd, da is net het zotte =) Der is nix anders aan dan die 2 oorkes en het kabelke ertussen, aan ene kant zit de bluetooth receiver, aan de andere kant het batterij'ke

Gurdt

Legacy Member
Ik hou van inears, en ik ben mijne kwijt :(
Maar langs de andere kent heb ik een iPhone 2G die dus nog niet compatibel is.

Komende week gaat waarschijnlijk die nieuwe OS uitkomen dacht ik he? Als mijn iPhone dan compatibel is wil ik die oortjes wel kopen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan