Archief - Sony Cybershot M2: hybrid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

foo-pah

Legacy Member
Hey,

ik heb besloten mijn coole :woohoo: Sony M2 te verkopen.
Het toestel is aangekocht in maart 2006, factuur en doos enzo nog aanwezig. Zo goed als geen enkel gebruiksspoor, echt in perfecte staat. Komt samen met een 512mb SD kaartje. Ik heb het toestel + het kaartje rond de €580 betaald vorig jaar. Echt een heel fijn, handig en goed toestel met vooral een super cool design.

http://www.dpreview.com/news/0601/06010502sonym2.asp

Staat nog hoog geprijsd bij azerty (toevallig tegengekomen):
http://www.azerty.nl/producten/product_detail/170/15586/digital-camera-dsc-m2.html

Ik weet dat er al veel betere camera's uit zijn, maar deze is echt heel fijn om te gebruiken, daarom dat ik em ook gekocht heb toen. Ik behoud me het recht om niet te verkopen als de prijs niet hoog genoeg is. Waarschijnlijk krijg ik er toch niet meer voor wat ik in gedachten heb, maar ik probeer het maar.

Afhalen in Houthalen-Helchteren (midden-Limburg).

Happy bidding !

peterderoo

Legacy Member
580€, wat is er dan zo speciaal aan buiten dajut scherñpke kan uitklappen? Een vergelijkbare camera kost slechts 120€ nieuw

foo-pah

Legacy Member
Het heeft ook een zeer degelijke filmmodus, beter dan op het normale digitale fototoestel. Er staat ook een functie op die 3 seconden voor en 1 second na iedere foto filmt, zodat je zeker het fotomoment niet mist door te laat zijn ofzo.
Ik geloof ook dat de optische zoom beter is dan op gewone toestellen.

Voor de rest is het vooral design denk ik, en de 5 MP die anderhalf jaar geleden toch ook nog niet zo goedkoop was.

foo-pah

Legacy Member
kzei toch dat ik toevallig op die prijs van azerty gekomen was, kheb nie gezocht op prijzen van andere winkels

De SkeEvN

Legacy Member
en digicamshop is nog aan de dure kant ook
heb gistere de cybershot w200 gaan halen voor 80 euro minder dan digicamshop ;)

foo-pah

Legacy Member
-Incubus- zei:
doet hij lang met een batterij? (gewone AA batterijen?)

zit een Lithium batterij van Sony zelf in (zo een blokske), dus geen gekloot met AA-batterijen. En ik ben er heel tevreden van, batterij gaat echt lang mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan