foo-pah
Legacy Member
Hey,
ik heb besloten mijn coole
Sony M2 te verkopen.
Het toestel is aangekocht in maart 2006, factuur en doos enzo nog aanwezig. Zo goed als geen enkel gebruiksspoor, echt in perfecte staat. Komt samen met een 512mb SD kaartje. Ik heb het toestel + het kaartje rond de €580 betaald vorig jaar. Echt een heel fijn, handig en goed toestel met vooral een super cool design.
http://www.dpreview.com/news/0601/06010502sonym2.asp
Staat nog hoog geprijsd bij azerty (toevallig tegengekomen):
http://www.azerty.nl/producten/product_detail/170/15586/digital-camera-dsc-m2.html
Ik weet dat er al veel betere camera's uit zijn, maar deze is echt heel fijn om te gebruiken, daarom dat ik em ook gekocht heb toen. Ik behoud me het recht om niet te verkopen als de prijs niet hoog genoeg is. Waarschijnlijk krijg ik er toch niet meer voor wat ik in gedachten heb, maar ik probeer het maar.
Afhalen in Houthalen-Helchteren (midden-Limburg).
Happy bidding !
ik heb besloten mijn coole
Sony M2 te verkopen.Het toestel is aangekocht in maart 2006, factuur en doos enzo nog aanwezig. Zo goed als geen enkel gebruiksspoor, echt in perfecte staat. Komt samen met een 512mb SD kaartje. Ik heb het toestel + het kaartje rond de €580 betaald vorig jaar. Echt een heel fijn, handig en goed toestel met vooral een super cool design.
http://www.dpreview.com/news/0601/06010502sonym2.asp
Staat nog hoog geprijsd bij azerty (toevallig tegengekomen):
http://www.azerty.nl/producten/product_detail/170/15586/digital-camera-dsc-m2.html
Ik weet dat er al veel betere camera's uit zijn, maar deze is echt heel fijn om te gebruiken, daarom dat ik em ook gekocht heb toen. Ik behoud me het recht om niet te verkopen als de prijs niet hoog genoeg is. Waarschijnlijk krijg ik er toch niet meer voor wat ik in gedachten heb, maar ik probeer het maar.
Afhalen in Houthalen-Helchteren (midden-Limburg).
Happy bidding !
