)TmC(
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik heb me 2 weken geleden een Sony CyberShot DSC-WX1 gekocht, maar ik doe hem weg omdat mijn pa er ook ene heeft gekocht en ik de zijne toch mag gebruiken.
Er is nog niets aan het toestel, ik heb de verpakking en factuur, dus er is nog garantie en dergelijke...
Ik heb er ook een sony geheugenkaartje bij gekocht, nl. Sandisk Ultra II Memory Stick PRO DUO 4GB.
Linkje Sony CyberShot DSC-WX1
De totaal nieuwprijs voor dit pakket is 270 euro incl. BTW.
Mijn richtprijs, rond de 240 euro.
Voor info, mail gerust naar [email protected]
Regio: Gent, Oost-Vlaanderen
Groetjes
Ik heb me 2 weken geleden een Sony CyberShot DSC-WX1 gekocht, maar ik doe hem weg omdat mijn pa er ook ene heeft gekocht en ik de zijne toch mag gebruiken.
Er is nog niets aan het toestel, ik heb de verpakking en factuur, dus er is nog garantie en dergelijke...
Ik heb er ook een sony geheugenkaartje bij gekocht, nl. Sandisk Ultra II Memory Stick PRO DUO 4GB.
Linkje Sony CyberShot DSC-WX1
De totaal nieuwprijs voor dit pakket is 270 euro incl. BTW.
Mijn richtprijs, rond de 240 euro.
Voor info, mail gerust naar [email protected]
Regio: Gent, Oost-Vlaanderen
Groetjes