Archief - Sony Bluetooth Stereo Headset (A2DP)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FORZA M

Legacy Member
Hierbij verkoop ik dus een bluetooth Stereo headsetje met A2DP ondersteuning. Dit laat dus toe om bijvoorbeeld draadloos Mp3's te streamen vanop je GSM of Pc naar de headset zonder merkbaar kwaliteitsverlies.

Het gaat meer bepaald om de Sony DR-BT10's. Een foto en meer informatie vindt u op deze pagina.

Wat zit er bij?
-oortjes met ontvanger zelf.
-Verschillende maten rubbertjes voor perfecte pasvorm en afdichting van de oren.
- Bureaustaander die dienst doet als lader
- Leren beschermtasje

Minimumprijs: 35€ inc.
Meeneemprijs: 55€ inc.

Deze thread blijft open tot zaterdag 22:00, tenzij de meeneemprijs geboden wordt.

KenSpectre

Legacy Member
Rare vraag mss maar dit is toch ene die je zo op ja oor kunt vastklikke he? Want die foto met die oortjes is verwarrend :s :p

GaMe®

Legacy Member
KenSpectre zei:
Rare vraag mss maar dit is toch ene die je zo op ja oor kunt vastklikke he? Want die foto met die oortjes is verwarrend :s :p

't is eigenlijk niet draadloos want het zijn nog altijd twee oortjes die naar een bakske (zie foto) lopen, en dat is dan het bluetooth ontvangertje.

KenSpectre

Legacy Member
Daarom dat ik het vraag :) want op de site zelf staat ook nog iets van dat de micro in da bakske zit? dus moet dat toch aan u oor vast kunne klikke? raar :p

GaMe®

Legacy Member
KenSpectre zei:
Daarom dat ik het vraag :) want op de site zelf staat ook nog iets van dat de micro in da bakske zit? dus moet dat toch aan u oor vast kunne klikke? raar :p

Ik denk dat je dat gewoon aan de kraag van je t shirt/blouse kan vastmaken. :)

FORZA M

Legacy Member
Inderdaad, zoals altijd bij dit concept van headset zijn het dus gewoon twee oortjes die aan de ontvanger hangen, waarbij de micro op de ontvanger zit (Erg gevoelig trouwens) en waarbij je die ontvanger dan middels een klem inderdaad aan je kraag, borstzak, binnenzak van een jas,... kunt hangen.

Icanus

Legacy Member
35 inc indien goeie staat en dergelijke
enige problemen?
hoe lang gaat de batterij mee?

FORZA M

Legacy Member
KenSpectre zei:
ben aan het twijfelen :p wanneer sluit je het af?
Deze thread blijft open tot zaterdag 22:00, tenzij de meeneemprijs geboden wordt.

Icanus zei:
35 inc indien goeie staat en dergelijke
enige problemen?
hoe lang gaat de batterij mee?

Perfecte staat en geen enkel probleem mee. Heb eigenlijk nooit op de batterijduur gelet, aangezien ik ze nooit langer dan 3 uur aan een stuk gebruikt heb. Ik zal ze nu eens volledig opladen, en dan morgen eens testen in combinatie met m'n GSM.

FORZA M

Legacy Member
FORZA M zei:
Perfecte staat en geen enkel probleem mee. Heb eigenlijk nooit op de batterijduur gelet, aangezien ik ze nooit langer dan 3 uur aan een stuk gebruikt heb. Ik zal ze nu eens volledig opladen, en dan morgen eens testen in combinatie met m'n GSM.

Vandaag dus zoals beloofd de batterijduur getest. Getest in combinatie met een SE W950i Gsm. Ik heb hem constant Mp3's laten spelen, en heb er af en toe wat mee rondgelopen en dergelijke om wat verschillende signaalsterktes te krijgen, en uiteindelijk heeft hij het uitgehouden van 11:30 tot 18:14. Dat komt dus neer op z'on 6:45u constant hogekwaliteits mp3 streamen op 100% volume. Zonder A2DP zal dit dus nog een heel stuk langer zijn aangezien er dan veel minder data moet verzonden worden.

Chickenlal

Legacy Member
edit: Het is morgen feestdag zeker, dan werkt de post niet? Had het graag nog voor het weekend gehad.

Chickenlal

Legacy Member
Meeneemprijs 55€ inc indien snelle afhandeling

pm me maar voor als ik dit hier uit het oog verlies
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan