Archief - Snelverkoop: Ipaq 3630

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Draco-

Legacy Member
Moet weg, en daarom deze snelverkoop.

Ik sluit overmorgen reeds af om 20.00u!
Beginnen bieden start bij 10€.
(Maar als de prijs toch te laag blijkt gaat hij wel niet weg, maar ligt hier toch maar wat te liggen dus erg hoog is die toch niet.)

Batterij is net vervangen geweest, dus in goede staat!

-Komt met Cradle om op te laden en te verbinden via de pc (USB)
- 2 Styli
- Draagtasje
- Plastieken beschermkastje om de body te beschermen. (PDA zit er altijd in)

Kan GPS op geïnstalleerd worden zonder probleem indien je een GPS kabel en GPS muis koopt.

Goede staat, geen krassen op het scherm.
Staat momenteel Pocket Word en Pocket Excel en dergelijke op.
Voice Recording, Mp3's kan allemaal
Kan een CF kaart in gestoken worden.


Doos en handleiding zitten er niet meer bij.



Pics:
(Op de pics staat de backlight niet op, het scherm is veel helderder en mooier als de backlight opstaat hoor! Daarmee het "regenboogeffect" ook door de flash van de camera )

http://img143.imageshack.us/img143/7258/pict0199vq0.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/6577/pict0201sv7.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/7459/pict0202kl5.jpg

Mista Molla

Legacy Member
Jaja, dat weet ik wel, ik vraag gewoon of er een meeneemprijs is?

Mista Molla

Legacy Member
Alle kzal der dan toch 15€ van maken, want 10 is idd wa laag...
I guess i won?

Greetz

Mista Molla

Legacy Member
En al die cases, extra styli enz mag je bijhouden eigelijk. Kan je die nog apart verkopen, voor de meerwinst ... Ik heb eigenlijk alleen lader nodig, en connectiekabel usb pc.

Mvg,

-Draco-

Legacy Member
eehm...

Voor 15 euro gaat die ook niet weg.

als 10 te weinig is 15 dan ook eh...

Minimum prijs die ik in gedachten had is 50€.
Dat is geen simpel Palm V'ke eh, nen volledige Ipaq me kleurenscherm en alles...

Mista Molla

Legacy Member
Geen simpel palm V'ke, tot daar toe, maar het blijft een PDA van 7 jaar geleden. Recent is hij al zeker niet.

En als 50€ uw minimumprijs is, zet dat daar dan meteen bij, niet later :)
En als je de regels respecteert heb ik de bieding eerlijk gewonnen...

yamato-

Legacy Member
-Draco- zei:
Beginnen bieden start bij 10€.
(Maar als de prijs toch te laag blijkt gaat hij wel niet weg, maar ligt hier toch maar wat te liggen dus erg hoog is die toch niet.)

...
duidelijk toch

-Draco-

Legacy Member
idd Yamoto-

De Palm VX'kes die gaan nu nog weg voor 20€, 50€ voor de deze is niet overdreven.

Mista Molla

Legacy Member
Zet dat er dan meteen bij, dan verliezen sommige mensen hun tijd niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan