Archief - SNELBIEDING STARGATE SG-1 sezoen 1 tem 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Che Guevara

Legacy Member
na het gros bekeken te hebben mag deze weg

sezoen 1 TEM 8
bieden start aan 2€ per sezoen en het opbieden gebeurt per 2 eurokes tot er het bepaalde sezoen 10 euro bereikt heeft dan mag het per euro
het totaalpakket krijgt voorrang natuurlijk

bieden kan tot maandagavond 21 u
het winnende bod moet minstens 15 minuten staan anders word er verlengd tot dit het geval is

allemaal natuurlijk R2 en nederlandstalige ondetiteling en dergelijke

start the bidding guys

DarkRaider12

Legacy Member
Ik zal direct eens een bod plaatsen, 80€ voor het hele pakket

Che Guevara

Legacy Member
dit krijgt dus SERIEUZE voorrang
het bedrag indien er apart geboden word moet minimum de 85 euro overschrijden ( moeite da ik er moet voor doen om apart in te pakken en dergelijke kost ook geld )
indien er op het pakket word geboden dantellen de eurokes he

SuPeRFunk

Legacy Member
Bod van 100 euro afgehaald.

Welke versie is het en hoe is de staat?
Zou je een aantal foto's kunnen nemen aub?

Greetz

edding

Legacy Member
voordat het verkocht word pm mij nog maar eens wel na 6 uur werkmens zeer geintreseerd om dees te kopen allemaal in 1 keer dan wel

Che Guevara

Legacy Member
zal mijn best doen om morgen fotos te nemen als ik thuis ben
zal as rond 3 a 4 uur zijn

Che Guevara

Legacy Member
sorry aan superfunk maar heb geen tijd meer om fotos te trekken dacht ze evenuteel ff te komen laten zien maar da lukt ook al nimeer vanavond want ze liggen in mijne otto

nog een klein uurke en indien dan geen hoger bod zijn ze voor silver
(het hoogste bod moet 15 minuten staan zonder overbieding anders word het afsluit uur verlengd tot dit het geval is )

ciaociao

ik vertrek nu naar ne kaartavond dus geen reactie meer voor deze nacht

Che Guevara

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
bieden kan tot maandagavond 21 u
het winnende bod moet minstens 15 minuten staan anders word er verlengd tot dit het geval is


20 u 49 plus 15 minuten is 2104

dus bij deze verkocht aan superfunk

sorry silver heb het bij de start vermeld en wens me hier ook aan te houden

The_Poet

Legacy Member
welke versie was dit ? De zilveren of de grote dozen ?
Kweet dat die grote dozen geliefder zijn, maar tis dus uit curieuzeneuzigheid

The_Poet

Legacy Member
ik heb de bredere boxes (seizoen 1 tem 7) en seizoen 8 in zilver box editie. Wat zou zoiets gaan ?
Mss dat ik dit beter bij prijsschatting zit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan