Archief - SNELBIEDING Nokia 9210 communicator met gps START 25 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Che Guevara

Legacy Member
terug te koop wegens niet afhalen en geen reactie meer van vorige winnaar (mcstealth)

dit pakket omvat

Nokia Communicator 9210
met extra batterij , datakabel

Met GPS module en software

Met Handsfree kit voor in de auto

alles steekt volledig in de originele dozen en is in perfecte staat


STARTPRIJS IS 25 EURO

bieden loopt tot 21 u vandaag (zondag)

het laatste bod moet MINSTENS EEN KWARTIER staan zonder nieuw bod


opbieden per 5 euro tot 60 euro en dan kan er per 2 euro meer geboden worden

verzending is 12,90 euro
afhalen is gratis

kan er nu geen fotos van trekken maar iedereen kent dit toestel wel denk ik


Gelieve jullie te onthouden van off topic en enkel te bieden

Che Guevara

Legacy Member
antwoord op enkele pm vragen

staat batterij 3,4,5 dagen naargelang gebruik en hoe dikwijls je hem openklapt natuurlijk is bij dit type gsm moeilijk te zeggen
gps is door middel van een stukje dat je onder aan de gps moet aansluiten
de software dat er bijgeleverd is
tomtomrouteplanner europe

40 landen

oostenrijk belgie denemarken finland frankrijk engeland griekelan ierland italie lux nederlan noorwegen portugal spanje zweden zwitserland en alle oosteuropese landen

Big.loco.poco

Legacy Member
Vraagje : ik heb interesse (zoals vorige keer) maar hoe komt dat verzending 12.90kost? Weegt het dan zo zwaar? :D weegt het dan meer dan 5kilo want dan is het idd 12.90...

Alvast een bod van 35e...

Che Guevara

Legacy Member
@ big poco loco idd heel het pakket weegt meer dan 5 kilo alle dozen en boekjes en zo zijn erbij
doos gsm
doos gps prullerij
doos carkitstuff
alles bij elkaar stevig verpakt gaat dit boven de vijf kilo zitten
just erboven da wel maar bij de post is 5 kilo en tien gram 12,9 betalen lol spijtig genoeg

@ zelanus heb ff uw thread opgezocht en zie dat je minimumprijs hebt van 65 euro dus ik zal dit dan ook als bod van 65 euro beschouwen

DUS MOMENTEEL HOOGSTE BOD 65 EURO

Zelanus

Legacy Member
Ik zal voor de gemakkelijkheid gewoon verder in cash

70 euro (raptor + 5 euro dus)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan