sven99
Legacy Member
Hallo,
Ik zou graag mijn Smartq V7 tablet verkopen. Die had ik besteld als nieuwjaarcadeautje, maar is te laat aangekomen en zelf heb ik al teveel gadgets. Toestel kan tot HD 1080P content afspelen en is ook voorzien van een HDMI uitgang en kabel.
Een linkje: SmartQ-V7
De tablet is als nieuw en voorzien van enkele extra's: ik heb er meteen een screenprotector opgezet en er is nog eentje extra, bijkomend heb ik ook nog een hoesje gekocht en een adapter voor de US oplader.
Er zijn drie besturingssystemen, Android, Linux & Wince, elk met zijn eigen sterke punten. Surfen is het makkelijkst op het linux systeem, divx afspelen op het wince, android scoort het best op eyecandy
Minimumprijs is 215. Ruilen zit er waarschijnlijk niet in, als je toch iets wil aanbieden graag in PM.
Grtz.
Ik zou graag mijn Smartq V7 tablet verkopen. Die had ik besteld als nieuwjaarcadeautje, maar is te laat aangekomen en zelf heb ik al teveel gadgets. Toestel kan tot HD 1080P content afspelen en is ook voorzien van een HDMI uitgang en kabel.
Een linkje: SmartQ-V7
De tablet is als nieuw en voorzien van enkele extra's: ik heb er meteen een screenprotector opgezet en er is nog eentje extra, bijkomend heb ik ook nog een hoesje gekocht en een adapter voor de US oplader.
Er zijn drie besturingssystemen, Android, Linux & Wince, elk met zijn eigen sterke punten. Surfen is het makkelijkst op het linux systeem, divx afspelen op het wince, android scoort het best op eyecandy

Minimumprijs is 215. Ruilen zit er waarschijnlijk niet in, als je toch iets wil aanbieden graag in PM.
Grtz.
Was een gsm van 100-120euro dus bij deze kan je makkelijk 50euro krijgen , die je extra moet betalen ...