keeperke126
Legacy Member
Ik verkoop seizoen 5 van the Simpsons. Dit omdat ik mij miskocht heb. Ik heb nl seizoen 5 al (en ik dacht van niet).
Daarom wil ik de dvdbox verkopen voor €18,75 (de prijs die ik er aan gegeven heb) of ruilen tegen seizoen 4.
Het gaat dus om deze dvdbox: http://images.ciao.com/inl/images/products/normal/040/product-344040.jpg
Daarom wil ik de dvdbox verkopen voor €18,75 (de prijs die ik er aan gegeven heb) of ruilen tegen seizoen 4.
Het gaat dus om deze dvdbox: http://images.ciao.com/inl/images/products/normal/040/product-344040.jpg