-Draco-
Legacy Member
Ik heb nog zo 2 stuks liggen, besteld maar vrienden moesten ze opeens niet meer hebben :?
Deze zijn beide sealed en superieure kwaliteit!
Dat Sennheiser een topmerk is moet ik niet meer vertellen.
2 jaar garantie, prachtkwaliteit. Zitten 3 paar rubbertjes bij. (small, normal en large zodat ze zeker passen.)
45€ voor betaald, ze mogen weg voor 30€ inclusief verzending!
eigen pic
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...98&Section=SCE&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
Deze zijn beide sealed en superieure kwaliteit!
Dat Sennheiser een topmerk is moet ik niet meer vertellen.
2 jaar garantie, prachtkwaliteit. Zitten 3 paar rubbertjes bij. (small, normal en large zodat ze zeker passen.)
45€ voor betaald, ze mogen weg voor 30€ inclusief verzending!
eigen pic
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...98&Section=SCE&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
