Archief - ***Sennheiser CX300 black oordopjes/in-earbuds***

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pîwipo

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn Sennheiser cx300 oordopjes te gebruiken met elk audio-apparaat met een 3.5mm jackinput.

  • Aangekocht op 27 maart 2007 bij digimania (factuur nog aanwezig, alsook de 2 extra oorsleaves, indien je grote of kleine oren hebt :) ).
  • Wanneer ik ze niet gebruikte, werden ze bewaard in een philips oordopbeschermhouder, zodat er geen valse contacten en dergelijke zijn.
  • De oortjes zijn in perfecte staat, ze zijn noise cancelling, dus van buitenaf hoor je zo goed als niets (ideaal voor op de trein dus) en je kan bijgevolg het geluid ook stiller zetten, zodat je oren niet gekweld worden.
  • De reden van verkoop: voor medische redenen mag ik dergelijke in-ear buds niet meer dragen, spijtig genoeg, want 't zijn echt kwalitatief zeer goede oortjes met ongelooflijk veel bass zonder scherpte te verliezen bij de hoge frequenties.
  • Aankoopprijs was zoals je ziet op deze link: 50€
  • Minimumprijs: 30€

Verzending en afhalen te dilbeek is beide mogelijk.
staat ook op tones.

Lon$daLe

Legacy Member
bod 32.5 incl ( kan wel in een enveloppe denk ik? ) indien geen ruis ofzo van het lange gebruik ( wat sommige buds wel eens krijgen na een tijd )

Lon$daLe

Legacy Member
nooit met ebay gewerkt en ga er ook nie mee beginne voor een paar scheel oordopjes

pîwipo

Legacy Member
@ lonsdale: bod genoteerd. Geen ruis of dergelijke aanwezig. Heb die oortjes behandeld als mijn lief bij wijze van spreken.

@ MJ: koop jij ze dan maar op ebay.

Chickenlal

Legacy Member
Ik heb dezelfde gekocht in mediamarkt voor 55 euro.

Gewoon ter info

Lon$daLe

Legacy Member
afsluitdatum ? meeneemprijs? heb nie echt zin om nog een week met original apple buds te lopen

pîwipo

Legacy Member
meeneemprijs: 40€ inclu verzending
afsluitdatum: morgenavond 22.00u

Lon$daLe

Legacy Member
ik trek mijn bod in wegens via via nieuwe sealed kunnen op de kop tikken ( nee tis nie via die ebay link :) )

pîwipo

Legacy Member
ok, afsluitdatum vervalt dan, tenzij er een ander gelijkaardig bod gedaan wordt.
Meeneemprijs blijft zelfde.

[MJ]

Legacy Member
pîwipo zei:
@ MJ: koop jij ze dan maar op ebay.

Heb de mijne idd daar gekocht, maar dan de cx400. Was perfect in orde, snelle verzending. Ik ben nu ook geen fan van ebay-kopen hoor, maar t is gewoon een mooie aanbieding.
Het moet gezegd: klasse in-ear dopjes :music:
Heb vantweekend de cx300 nog in de mediamarkt zien staan: € 60

pîwipo

Legacy Member
Vandaar da'k ni graag op ebay koop, soms zijn de prijzen daar te laag zoda'k argwaan krijg of de kwaliteit wel is wat 't zou moeten zijn.
Maar goed, thanks voor de free up... Back to bidding!

JaVae

Legacy Member
idd, zeker met die ebay prijs van n online shop met bijna 1000 rating... is even betrouwbaar als elke andere winkel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan