pîwipo
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn Sennheiser cx300 oordopjes te gebruiken met elk audio-apparaat met een 3.5mm jackinput.
Verzending en afhalen te dilbeek is beide mogelijk.
staat ook op tones.
Aangekocht op 27 maart 2007 bij digimania (factuur nog aanwezig, alsook de 2 extra oorsleaves, indien je grote of kleine oren hebt
).
- Wanneer ik ze niet gebruikte, werden ze bewaard in een philips oordopbeschermhouder, zodat er geen valse contacten en dergelijke zijn.
- De oortjes zijn in perfecte staat, ze zijn noise cancelling, dus van buitenaf hoor je zo goed als niets (ideaal voor op de trein dus) en je kan bijgevolg het geluid ook stiller zetten, zodat je oren niet gekweld worden.
- De reden van verkoop: voor medische redenen mag ik dergelijke in-ear buds niet meer dragen, spijtig genoeg, want 't zijn echt kwalitatief zeer goede oortjes met ongelooflijk veel bass zonder scherpte te verliezen bij de hoge frequenties.
- Aankoopprijs was zoals je ziet op deze link: 50€
- Minimumprijs: 30€
Verzending en afhalen te dilbeek is beide mogelijk.
staat ook op tones.
