^MystiQ
Legacy Member
Hallo beste forumgangers.
Ik heb vandaag een nieuw GSM toestel gekocht en daarbij kwam een DVD box van 24 namelijk seizoen 6.
Nu, ik ben niet zo een 24 fan en ik kan hier misschien wel iemand gelukkiger mee maken. Zeker de verzamelaars althans
De doos is nog niet opengedaan en de plastiek zit er nog rond, ben ook niet van plan ernaar te kijken.
Maar de dvd box is dus te koop.
Nu heb ik geen idee van wat zoiets kost en heb ik een beetje zitten surfen en zag ik winkel prijzen van rond de 70 a 90 euro.
Dus dachtek zo van. 50 euro inclusief verzending is een mooie prijs.
Maar je mag altijd een lager bod uitbrengen hé, het bieden is aan jullie !
Mvg.
Ik heb vandaag een nieuw GSM toestel gekocht en daarbij kwam een DVD box van 24 namelijk seizoen 6.
Nu, ik ben niet zo een 24 fan en ik kan hier misschien wel iemand gelukkiger mee maken. Zeker de verzamelaars althans

De doos is nog niet opengedaan en de plastiek zit er nog rond, ben ook niet van plan ernaar te kijken.
Maar de dvd box is dus te koop.
Nu heb ik geen idee van wat zoiets kost en heb ik een beetje zitten surfen en zag ik winkel prijzen van rond de 70 a 90 euro.
Dus dachtek zo van. 50 euro inclusief verzending is een mooie prijs.
Maar je mag altijd een lager bod uitbrengen hé, het bieden is aan jullie !
Mvg.


