whocares
Legacy Member
T610 met kapot scherm, scherm werkt voor 40% (rechter helft)
start nog op, kan nog bellen, ... (dus met bepaalde software kan deze zelf draadloos via bluetooth als camera werken)
Batterij werkt nog en oplader ook, liefst samen verkopen, onderdelen ook mogelijk
foto: http://www.handynow.de/handy-zubehoer-1/sonyericsson-T610.jpg
min 5Euro
bieden excl verzendkosten (zal rond de 2euro zijn, zonder doos; 4,70 met doos)
SE Z520i, start niet meer op (door vocht, is gewoon vochtig geworden, niet in water gevallen ofzo, maar rugzak lag op vochtige plaats en heeft zo de geest gegeven)
batterij werkt misschien (geen idee), lader werkt!
grijze + oranje cover erbij
kan in de originele doos verzonden worden
foto: http://forum.portal.edu.ro/uploads/post-108-1150262017.jpg
min 5Euro
bieden excl verzendkosten (incl doos = 4,30 ; in omslag (met zo mouse in) = rond de 2euro)
bieden voor de 2samen kan ook, min 5euro excl verzendkosten
foto:
http://img525.imageshack.us/img525/4854/p1020657sq6.jpg
start nog op, kan nog bellen, ... (dus met bepaalde software kan deze zelf draadloos via bluetooth als camera werken)
Batterij werkt nog en oplader ook, liefst samen verkopen, onderdelen ook mogelijk
foto: http://www.handynow.de/handy-zubehoer-1/sonyericsson-T610.jpg
min 5Euro
bieden excl verzendkosten (zal rond de 2euro zijn, zonder doos; 4,70 met doos)
SE Z520i, start niet meer op (door vocht, is gewoon vochtig geworden, niet in water gevallen ofzo, maar rugzak lag op vochtige plaats en heeft zo de geest gegeven)
batterij werkt misschien (geen idee), lader werkt!
grijze + oranje cover erbij
kan in de originele doos verzonden worden
foto: http://forum.portal.edu.ro/uploads/post-108-1150262017.jpg
min 5Euro
bieden excl verzendkosten (incl doos = 4,30 ; in omslag (met zo mouse in) = rond de 2euro)
bieden voor de 2samen kan ook, min 5euro excl verzendkosten
foto:
http://img525.imageshack.us/img525/4854/p1020657sq6.jpg