piotke
Legacy Member
De gekende W950i. Staat nu te kop aan 199 euro, maar das zeer beperkte oplage. Pracht van een GSM, enorm veel opties, 2 dagen actief gebruikt, maar ik heb liever een domme GSM. bellen en sms'en.
Gekocht voor 205 euro inclusief, mag voor die prijs meteen weg. Alles zit er nog bij, voor een groot deel nog gesealed zelfs.
Gekocht voor 205 euro inclusief, mag voor die prijs meteen weg. Alles zit er nog bij, voor een groot deel nog gesealed zelfs.
