Archief - SE W810I + Samsung X510 + SE M600I

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soils

Legacy Member
Allemaal één voor één defecte gsms zal de mankementen opsommen

Samsung X510

Deze gsm is in uitstekende staat, 1 week in gebruik geweest.
Met doosje, lader, oortjes, garantie bij foto mabo.
Het scherm is gebarste aan de binnekant, weet niet of dit onder garantie valt ligt hier al even.

SE W810I

Eveneens in de doos, met boekjes, oortjes, lader.
Zelfde probleem gsm werkt nog perfect merkte ik aan het alarm dat nog afliep 's morgens :D. Dus ook weer het scherm gebarsten, garantie bij the Phonehouse. Tgaat om de witte versie wel even erbij vermelde de gsm is zwaar versleten, slijtage aan toetsen, krassen op het scherm etc.

SE M600I

Ook in de doos, boekjes, oortjes, lader alles aanwezig.
Deze heeft het probleem dat het aanraakscherm niet meer reageert. Voor de rest werkt alles nog perfect :) Deze gsm kan ik zelf nog laten maken valt onder garantie bij Pixmania, ik kan ook gebruik maken van de zorgenvrije garantie krijg ik mijn geld terug en kan ik iets nieuws kope in de winkel. Maar vermits ik al lang een nieuwe gsm heb. Heb ik liever geld :)

Bied maar en dan zie ik wel of ik verkoop of niet !

zal iets kwa richtprijze geve

1) +-20€
2) +-40€
3) +-100€

Soils

Legacy Member
Dat weet ik eigenlijk niet ben niet meer bij the phonehouse geweest voor te gaan vragen :) Had snel een nieuwe gsm nodig. (Heb ik na de M600I gekocht die ik eerst van plan, was om op te sturen.)

Soils

Legacy Member
Nicky1411 zei:
scherm gebarsten valt nooit onder garantie

groetjes

voila dan weten we de ook alweer :-), en de kosten voor het te maken weet ik ook niet, mss iemand die dat wel weet ?

Nicky1411

Legacy Member
Se scherm gebarsten: 70 euro (bij ons toch)
Se cover gebarsten: 20 euro

Samsung scherm gebarsten: 150 Euro

grtz

Soils

Legacy Member
hoho :D samsung zoveel wa zou het toch bij u dan toch ja SE kan wel kloppen

Samsung kan dan altijd eventueel nog voor onderdelen gebruikt worden é

Nicky1411

Legacy Member
omdat samsung meestal moet opgestuurd worden,
transportkosten enzo...
kan goed zijn dat er firmas zijn die goedkoper zijn...:)

grtz

DaCrashOveride

Legacy Member
Die M600i was vorig jaar bij mij ook met hetzelfde probleem en was toen ook ondergarantie...
GSM gebarsten valt idd niet onder garantie...

Soils

Legacy Member
voila seh niemand interesse in de M600I dit is echt een killerprijske een winterprijske :)

dragonflo

Legacy Member
ik heb mss wel intresse in die M600I maar hoe zit dat dan met de garantie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan