Soils
Legacy Member
Allemaal één voor één defecte gsms zal de mankementen opsommen
Samsung X510
Deze gsm is in uitstekende staat, 1 week in gebruik geweest.
Met doosje, lader, oortjes, garantie bij foto mabo.
Het scherm is gebarste aan de binnekant, weet niet of dit onder garantie valt ligt hier al even.
SE W810I
Eveneens in de doos, met boekjes, oortjes, lader.
Zelfde probleem gsm werkt nog perfect merkte ik aan het alarm dat nog afliep 's morgens
. Dus ook weer het scherm gebarsten, garantie bij the Phonehouse. Tgaat om de witte versie wel even erbij vermelde de gsm is zwaar versleten, slijtage aan toetsen, krassen op het scherm etc.
SE M600I
Ook in de doos, boekjes, oortjes, lader alles aanwezig.
Deze heeft het probleem dat het aanraakscherm niet meer reageert. Voor de rest werkt alles nog perfect
Deze gsm kan ik zelf nog laten maken valt onder garantie bij Pixmania, ik kan ook gebruik maken van de zorgenvrije garantie krijg ik mijn geld terug en kan ik iets nieuws kope in de winkel. Maar vermits ik al lang een nieuwe gsm heb. Heb ik liever geld 
Bied maar en dan zie ik wel of ik verkoop of niet !
zal iets kwa richtprijze geve
1) +-20€
2) +-40€
3) +-100€
Samsung X510
Deze gsm is in uitstekende staat, 1 week in gebruik geweest.
Met doosje, lader, oortjes, garantie bij foto mabo.
Het scherm is gebarste aan de binnekant, weet niet of dit onder garantie valt ligt hier al even.
SE W810I
Eveneens in de doos, met boekjes, oortjes, lader.
Zelfde probleem gsm werkt nog perfect merkte ik aan het alarm dat nog afliep 's morgens
. Dus ook weer het scherm gebarsten, garantie bij the Phonehouse. Tgaat om de witte versie wel even erbij vermelde de gsm is zwaar versleten, slijtage aan toetsen, krassen op het scherm etc.SE M600I
Ook in de doos, boekjes, oortjes, lader alles aanwezig.
Deze heeft het probleem dat het aanraakscherm niet meer reageert. Voor de rest werkt alles nog perfect
Deze gsm kan ik zelf nog laten maken valt onder garantie bij Pixmania, ik kan ook gebruik maken van de zorgenvrije garantie krijg ik mijn geld terug en kan ik iets nieuws kope in de winkel. Maar vermits ik al lang een nieuwe gsm heb. Heb ik liever geld 
Bied maar en dan zie ik wel of ik verkoop of niet !
zal iets kwa richtprijze geve
1) +-20€
2) +-40€
3) +-100€