snowwhitesoils
Legacy Member
Met gps op dit heeft de 705 niet, is hetzelfde als in het filmpje dus niks vodafone reclame nergens ofzo gelijk je op google ziet !
YouTube - My SE W715
Ik heb wel sony ericsson van boven afgekretst op de gsm, dit was af aan het gaan (met gewoon gebruik in de broekzak) en kon dus gewoon alles afdoen met mijn nagel
Want het had ook geen zicht,dit zie je niet want de gsm is van boven van dat brushed alluminium. Zeker dom dan van SE om dan die lettertjes er op te "plakken". Gsm is voor de rest nog in heel goede staat.
Een super toestel met goede camera en fijne interface zoals gewend van SE.
Er komt nog een 4GB geheugenkaartje bij voor de muziek.
Oortjes zijn mss één keer gebruikt !
Deze kan verzonden worden 6euro extra dan.
Nieuwprijs was 250 euro deze zomer in de mediamarkt als aanbieding.
Bieden kan vanaf 170euro.
YouTube - My SE W715
Ik heb wel sony ericsson van boven afgekretst op de gsm, dit was af aan het gaan (met gewoon gebruik in de broekzak) en kon dus gewoon alles afdoen met mijn nagel
Want het had ook geen zicht,dit zie je niet want de gsm is van boven van dat brushed alluminium. Zeker dom dan van SE om dan die lettertjes er op te "plakken". Gsm is voor de rest nog in heel goede staat.Een super toestel met goede camera en fijne interface zoals gewend van SE.
Er komt nog een 4GB geheugenkaartje bij voor de muziek.
Oortjes zijn mss één keer gebruikt !
Deze kan verzonden worden 6euro extra dan.
Nieuwprijs was 250 euro deze zomer in de mediamarkt als aanbieding.
Bieden kan vanaf 170euro.