snowwhitesoils
Legacy Member
3.2MP
Wifi
...
http://blog.se-lifestyle.com/wp-cont...pictures-3.jpg
Maar let op er staat bij mij ook gewoon Walkman onderaan ! dus geen verschillen aan de buitenkant (met lelijke vodafone reclame)
Alleen een snelkoppeling bij de rechtse toets naar vodafone live.
En een proximus aflsluitscherm..
Maar vrij simpel, gewoon de gsm software updaten.
Oortjes een keer gebruikt, kassaticket en doosje is aanwezig..
Er zit een 4 gig MicroSD geheugenkaartje bij !
Nieuwprijs is in de mediamarkt waar ik hem gekocht heb 250 euro. (ongeveer zes maanden geleden)
.
Minpuntjes : sony ericsson is boven af gegaan, en nog wat gewone slijtage aan de toetsjes. Foto's volgen nog om misverstanden te voorkomen.
Verzenden kan maar dan verzekerde verzending zal iets van een 6 euro bijna zijn.
Ook aangeboden bij vrienden en familie.
Bieden vanaf : 100 euro
Meeneem : 130 euro
Reden van verkoop is blackberry.
Wifi
...
http://blog.se-lifestyle.com/wp-cont...pictures-3.jpg
Maar let op er staat bij mij ook gewoon Walkman onderaan ! dus geen verschillen aan de buitenkant (met lelijke vodafone reclame)
Alleen een snelkoppeling bij de rechtse toets naar vodafone live.
En een proximus aflsluitscherm..
Maar vrij simpel, gewoon de gsm software updaten.
Oortjes een keer gebruikt, kassaticket en doosje is aanwezig..
Er zit een 4 gig MicroSD geheugenkaartje bij !
Nieuwprijs is in de mediamarkt waar ik hem gekocht heb 250 euro. (ongeveer zes maanden geleden)
.
Minpuntjes : sony ericsson is boven af gegaan, en nog wat gewone slijtage aan de toetsjes. Foto's volgen nog om misverstanden te voorkomen.
Verzenden kan maar dan verzekerde verzending zal iets van een 6 euro bijna zijn.
Ook aangeboden bij vrienden en familie.
Bieden vanaf : 100 euro
Meeneem : 130 euro
Reden van verkoop is blackberry.
