Archief - SE K810i + M2 4gb + SE HBH DS980

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

septentrio

Legacy Member
Het gaat om een absolute nieuwstaat k810i. Niet het minste onvolmaaktheidje is te bespeuren. Hij is perfect nieuw, zoals je hem in de winkel kan kopen.

Ook technisch is ie perfect. Batterij gaat een 5tal dagen mee.

Het toestel komt met alle originele toebehoren in de originele doos. De oortjes zijn zelfs ongebruikt. Er zit een factuur bij van Vandenborre. Het toestel is van begin November, dus er zit nog tot november 2009 garantie op.

Geen simlock, geen branding. De pakketten zijn enkel te krijgen zoals ze er staan. De headset kan appart. RUILEN kan, maar enkel tegen een nieuwstaat gsm. Er mag dus niet het minste krasje opstaan. Een ipod nano (8gb) of touch (8gb of 16gb) worden ook in overweging genomen.

DSCN1172.jpg

DSCN1177.jpg


PAKKET 1: se k810i + sandisk memory stick micro 4gb. Het kaartje is in perfecte staat en heeft mij nieuw tegen de 60euro gekost. Er zit ook nog garantie op tot eind 2009. Zo wordt de k810i een hele goede mp3speler! Het kaartje werkt zonder lag!
MINIMUMPRIJS: 250euro exclusief

PAKKET 2: se k810i + M2 4gb + SE HBH DS980 bluetooth A2DP headset
De headset is nauwelijks gebruikt. Er zijn geen gebruikssporen en hij is in perfecte staat. De headset komt met alle toebehoren in de originele doos. Er is dus ook een factuur en garantie. De headset is nieuw te koop in de winkel voor 105euro. Werkt perfect met de k810i!!
MINIMUMPRIJS: 325euro exclusief

Lon$daLe

Legacy Member
kheb een w850i met 1gb kaartje , 2 jaar maar eigenlijk maar 3 keer gebruikt over die 2 jaar , als backup gsm als ik een paar dagen mne hoofdgsm kwijt was , dus eig nieuw

staat nog steeds 340 € bij phonehouse en kwil eventueel wel ruilen voor pakket 1 , kan tot leuven station komen eventueel voor te ruilen

HyToKa

Legacy Member
kan het M2 kaartje individueel verkocht worden?
indien ja, richtprijs aub

frederic_1000

Legacy Member
Geinteresseerd in ruilen met htc tytn azerty met tomtom 6,...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan