Archief - SE K750i met 9 maand garantie.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Ik verkoop mijn K750i met nog een 9 maand lopende fabrieksgarantie.

Heb deze vorig jaar in augustus gekocht in de mediamarkt.

Nu wel melden: toestel in perfecte staat maar de interne speakers is kapot.
Dus enkel als je oortjes aansluit of op luidspreker zet kan je nog horen.

Dus weet wel niet hoeveel ik precies moet vragen voor het toestel. Dus biede nmaar, als het mij te weinig lijkt dan houd ik hem wel of ruil ik hem voor 20 euro om als reductie voor nieuwe gsm.

Belgianbonzai

Legacy Member
ehm.... valt dat dan niet onder die nog 9 maand lopende garantie?

mythe

Legacy Member
Zal het zo goed mogelijk proberen beantwoorden :).
Ja/neen:
Software-problemen: gratis vermaak
Materiele schade: 89 euro + verzending

En voor dat geld koop ik mij liever is een nieuw toestelletje. Maar voor de rest wel het toestelletje perfect, maar ik gebruik de oortjes amper. Voor mensen die oortjes veel bezigen is dit toestelletje perfect doenbaar!

Prime-Omega

Legacy Member
Is toch dikke zever nee :p? Als er ook maar iets scheelt aan je aangekocht product is men toch verplicht het terug te maken als het binnen de garantietermijn valt. Of heb je de speaker anders zelf kapot gedaan door hem te laten vallen?

mythe

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Is toch dikke zever nee :p? Als er ook maar iets scheelt aan je aangekocht product is men toch verplicht het terug te maken als het binnen de garantietermijn valt. Of heb je de speaker anders zelf kapot gedaan door hem te laten vallen?
Heb hem is per ongeluk laten vallen. Maar dan was er een week nog niets aan. En na een week heeft men speakertje het begeven.

En als SE het zelf zegt. Waarom zouden ze ervoor liegen.
Aan tele, in de phonehouse. Bij materiele schade zijn de kosten voor jou.

TooChé

Legacy Member
omdat ze er op die manier, door je dat te vertellen, weer geld kunnen uit slaan ?

edit: is het zichtbaar dat hij gevallen is ? dat zijn details die je beter achterwege laat :D

mythe

Legacy Member
Lightke zei:
omdat ze er op die manier, door je dat te vertellen, weer geld kunnen uit slaan ?

edit: is het zichtbaar dat hij gevallen is ? dat zijn details die je beter achterwege laat :D
Linksbeneden en rechtsbeneden een beetje. Maar da's niet van te vallen. Gewoon de lak is het beetje af.

Waar hij op gevallen is is totaal geen schram te bespeuren.

deven

Legacy Member
Lol waarom zegde gij da tan in de winkel :s

Doe die dan gewoon binnen en hou u van den domme > zeker weten dat die gratis gemaakt word.

Kheb is met ne nokia scherm kapot gestoten, ff aan vriendin haar kapje gevraagd, naar de winkel en gezegd dat ik gsm opzette er ineens zo'n inktplek op scherm was. gemaakt onder garantie.

Als jij zegt die is gevallen ja dan kunde al beter direct terug gaan...

mythe

Legacy Member
Clioke16v zei:
Lol waarom zegde gij da tan in de winkel :s

Doe die dan gewoon binnen en hou u van den domme > zeker weten dat die gratis gemaakt word.

Kheb is met ne nokia scherm kapot gestoten, ff aan vriendin haar kapje gevraagd, naar de winkel en gezegd dat ik gsm opzette er ineens zo'n inktplek op scherm was. gemaakt onder garantie.

Als jij zegt die is gevallen ja dan kunde al beter direct terug gaan...
Man man, k'heb k'ik juist niets gezegd. K'heb k'ik van neits gebaard. Ben niet achterlijk e ;).

t'Zou ma dom zijn voor dat te zeggen. Maar ga hem is gaan binnenbrengen in mediamarkt dan.

deven

Legacy Member
mythe zei:
Man man, k'heb k'ik juist niets gezegd. K'heb k'ik van neits gebaard. Ben niet achterlijk e ;).

t'Zou ma dom zijn voor dat te zeggen. Maar ga hem is gaan binnenbrengen in mediamarkt dan.


Dan trek ik mijne lol in :doh: tzou idd dom zijn om da te zeggen.

Hou u van den domme en wss wordt die wel gemaakt.

mythe

Legacy Member
Clioke16v zei:
Dan trek ik mijne lol in :doh: tzou idd dom zijn om da te zeggen.

Hou u van den domme en wss wordt die wel gemaakt.
In zo'n zake hou ik mij altijd van den domme.
Ik ging gisteren proberen op te lossen met verzekering maar da's niet gelukt.

Maar k'heb gewoon schrik als hij terug komt da'k 89 euro moet. En heb geen goesting als het zo is, voor dat te betalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan