Archief - Samsung u600 titanium silver

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bozoox

Legacy Member
bij deze wil ik graag mijn samsung u600 titanium silver ruilen tegen een ander degelijk toestel met zowat dezelfde capaciteiten en mogelijkheden. Het toestel bevindt zich in zeer goede staat, werkt perfect, en alle toebehoren bijgeleverd alsook de doos. Dus doe maar voorstellen.

groetjes

bboy_floflo

Legacy Member
Ik heb een SE W950i, in héél goeie staat. Zit ook alles bij zoals ongebruikte in-ear oortjes, datakabel, oplader...
Ik was eigenlijk van plan deze als tussentoestel te gebruiken omdat mijn andere in reparatie is, en dan over te schakelen op een U600 (om dan die andere te verpatsen nog).

Lon$daLe

Legacy Member
kheb een SE W850i moeste in de schuifwereld wille blijven , geen krassen of gebruikssporen en 1gb kaartje

Deus

Legacy Member
Lon$daLe zei:
kheb een SE W850i moeste in de schuifwereld wille blijven , geen krassen of gebruikssporen en 1gb kaartje

even off topic maar kdacht dat je die aan mij verkocht had?:p
blijkbaar geen goede manieren meegekregen
ciao

Lon$daLe

Legacy Member
nee kheb geen manieren meegekregen van thuis =( , anyway moraal van het verhaal is datk rap een speakerset nodig had dus khad de w850i op 150 € gezet , uiteindelijk van iemand een z-2300 kunnen overkopen voor 75 € en aangezien een w850i 330 € ofzo staat @phonehouse vond ik 150 € te weinig achteraf gezien

/careshizzle @ negatieve itrader die ik daarvoor heb gehad van u btw

bozoox

Legacy Member
sorry mensen geen interesse in één van deze toestellen die jullie aangeboden hebben en zou graag eens geen schuiver hebben , een gewoon toestel is ook goed maar met zowat dezelfde specificaties. groetjes

QuikSilver

Legacy Member
Ik heb een Samsung E840 in goede staat (paar krasjes aan de zijkant van een val, maar scherm perfect in orde) + wat opleg?

bozoox

Legacy Member
zou liever ruilen tegen een htc s710 of s730 mits opleg van mijn zijde natuurlijk , als er iemand één verkoopt , aarzel niet om mij te contacteren op het adres: [email protected] , namelijk nieuwe functie in de sales richting en heb zo'n toestel echt wel nodig voor meetins,mails,internet(surfen),etc...
groetjesHTC S730
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan